Petek i svi vi koji se pitate koja je svrha žičare kad na Sljemenu nema sadržaja, pitajte to vlast koja je žičaru izgradila 1963. godine. Nit je žičara Bandićeva ideja nit ju je on izgradio. Ovo je samo obnova prema modernim standardima. Svaka vlast je dužna održavati i obnavljati naslijeđeno. Kriminalcu Bandiću se u ovom slučaju može zamjeriti jedino to što kao u svakom, i u ovom slučaju kasni s obnovom i održavanjem jer je najgori gradonačelnik u povijesti Europe i jer je krajnje nesposoban. Žičaru nismo imali 13 godina i on je glavni krivac. Kada se sruši Most Slobode koji se također ne održava, ni njega nećemo imati narednih 10 godina. Nadajmo se da će Bandić prije toga završiti na doživotnoj robiji
halic
22.9.2020.
Odustani
Zašto tako o bandiću, pa birate ga vi već 4 - 5 . mandat, birate ga vi zagrebčani a ne mi korčulani dubrovčani...
TI
TAKE IT BACK
22.9.2020.
Odustani
slažem se, samo ova žičara košta kao da vozi sa Triglava na Sljeme , ili kao da je građena po Velebitskim klisurama. Nisam ekonomis ali sam kao laik koji živi i
sključivo od onog što zaradi svojim rukama 100% siguran da ova žičara nije mogla koštati više od 40% isplaćene cijene za taj rad.
Prikaži još ↓
M1
Mille_1
22.9.2020.
Odustani
Take it.....ne čini li ti se da je bedastoća napisati “nisam ekonomista” i “kao laik” si “100% siguran” da žičara nije mogla koštati “više od 40%” cijene što je
poprilično egzaktan postotak iznosa (krajnjeg) koji trenutno samom autoru članka a ni investitoru nije poznat.
Prikaži još ↓
TI
TAKE IT BACK
22.9.2020.
Odustani
možda je bedastoća, ali usporedi druge slične žičare pa ćeš vidjeti da možda i nisam baš tako bedast
Vlad
22.9.2020.
Odustani
Nije to obnova već sasvim novi projekt. Čak ne prati ni trasu stare žičare. Stara se mogla potpuno obnoviti za nekoliko milijuna eura. Onih 2 km od tramvaja do
žičare je davalo čar izletu a za starije i djecu se mogao organizirati prijevoz električnom replikom vlaka.
Prikaži još ↓
pg
prvi general
22.9.2020.
Odustani
Ti očito misliš na restauraciju, a ne na obnovu. To su dva različita pojma. Žičara je vrsta projekta koji spada u prijevozna sredstva. Ista se moraju obnavljati
suvremenim modelima i tehnologijama. To je kao da kažeš da su se kod obnove ZET-ovog voznog parka trebali restaurirati oni prastari busevi i tramvaji, umejsto nabavke novih i da se zato to ne zove obnova. Upravo suprotno, ovo je obnova. Nove suvremene stanice, nova trasa, nove gondole i novi pogon, dakle obnova. Da su samo sredili staro, to bi bila restauracija
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .