Portali Styria Grupe konstantno bilježe rast. Među njima je i najposjećeniji portal u zemlji - 24sata.hr. Brojne nagrade samo su potvrda kvalitete i uloženog truda
Apsolutni broj 1: Styria Digital je najbolja medijska kompanija
Još prije 15 godina grupa Styria pokrenula je prvi news portal u Hrvatskoj, vecernji.hr. Od tada je stalnim ulaganjem i širenjem poslovanja došla do ukupnog reacha od čak 72,95% internet-korisnika u Hrvatskoj.
Styria grupa je tako postala digitalna medijska kompanija broj jedan u zemlji. Prema audienceGemius ljestvici, koja se smatra najrelevantnijim pokazateljem posjećenosti portala u Hrvatskoj, prvo mjesto, kao najposjećeniji portal u zemlji, uvjerljivo drži 24sata.hr s više od 1,100.000 jedinstvenih posjetitelja na mjesec.
Od početka 24sata.hr dokazuje inovativnost i naglasak stavlja na brigu o čitateljima. Nedavno osvojena prestižna nagrada 'INMA Awards 2014.', u kategoriji korištenja svojih digitalnih platformi za interakciju s čitateljima, najbolje je priznanje za posvećenost portala komunikaciji s čitateljima.
- Uporna ulaganja u inovacije dovela su nas u dominantnu poziciju u hrvatskom web prostoru, no kao i uvijek, Styria priprema nova iznenađenja. Početkom iduće godine 24sata proslavit će 10. rođendan i otvoriti novo razdoblje naših digitalnih operacija iskorakom u personalizirani korisnički doživljaj i najbolja mobilna rješenja na ovim prostorima - rekao je Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku.
Kao prvi news portal u Hrvatskoj vecernji.hr čvrsto drži poziciju među top 4 najposjećenijih portala prema audienceGemiusu.
- Večernji list je prvi news portal u Hrvatskoj i ovom dijelu Europe koji je prešao na responsive tehnologiju, napravio kompletni rekoncept u prezentaciji sadržaja i sve postavio na vlastiti CMS sustav. Nova akvizicija je portal Ordinacija.hr - kaže Ivan Jozić, voditelj razvoja Vecernjeg.hr, ali i portala Poslovni.hr, koji je apsolutni lider biznis niše u Hrvatskoj.
U svojem portfelju Styria ima i portale Zdravakrava.hr (najčitaniji portal o zdravlju), Budi.In (najčitaniji portal o modi), Gastro.hr (portal za sve koji uživaju u kuhanju), Klokanica.hr (najčitaniji portal za roditelje i one koji to žele postati), Jelovnik.hr portal je na kojemu čitatelji, osim naručivanja hrane, ostvaruju razne pogodnosti.
Pokretanjem hrvatskog izdanja portal Goal.com čitateljima se nude najdetaljniji izvještaji o domaćim ligama. Tu su još portali njuskalo.hr, vrijeme.net, popustolovac.hr i Mojkvart.hr.
Styria Digital u brojkama
2,532.023 - pregleda vlastitih videosadržaja mjesečno
1,763.999 - jedinstvenih posjetitelja naših portala mjesečno bez preklapanja
2,156.915 - otvorenih korisničkih računa na našim portalima
1,963.015 - Facebook fanova
43% - od ukupnih tržišnih investicija u display oglašavanju