Obavijesti

Tech

Komentari 1

AOC bježi rivalima: Prodali su najviše gaming monitora u EU

AOC bježi rivalima:  Prodali su najviše gaming monitora  u EU

U jadranskoj regiji, tržište gaming monitora je u trećem kvartalu 2020. godine poraslo za 158% na godišnjoj razini, dok je AOC u istom razdoblju ovdje imao rast od 187 posto

AOC je objavio kako je prema najnovijim tržišnim podacima Contexta, u trećem tromjesečju 2020. godine ponovo zauzeo prvo mjesto na tržišnom udjelu gaming monitora (monitori sa 120 Hz i više) diljem Europe s ukupno 27% tržišnog udjela, nastavljajući tako vodeću poziciju od prošle godine.

Uz to prema IDC Quarterly Gaming Tracker Q2-2020, AOC također ima najveći tržišni udio od 20% u gaming monitorima širom svijeta. Gaming monitori definirani su kao monitori s frekvencijom osvježavanja od 100 Hz i više, a koji su neophodni konkurentnim igračima kako bi imali najbrže i ujednačeno iskustvo u igrama.

Tržište gaming monitora brzo se proširilo u posljednjem tromjesečju, s povećanjem obujma svih prodanih gaming monitora za 126% u odnosu na isto tromjesečje prethodne godine.

Dva u 1: AOC ima novi divovski monitor od 49 inča za gamere
Dva u 1: AOC ima novi divovski monitor od 49 inča za gamere

AOC-u je u rastu pomogao uspjeh nagrađivane G2 serije, pokrenute prošle godine, koja je osvojila brojne nagrade, uključujući ‘Best Gaming monitor’ i ‘Best Budget Gaming Monitor’ za 24 inčni 24G2U sa stopom osvježenja od 144 Hz i IPL panelom.

- U posljednjem smo tromjesečju postigli najveći obim prodaje u kvartalu na gaming monitorima u Europi i zahvaljujemo svim našim kupcima. Isti trend vrijedi i za cijeli svijet, gdje smo postali brend broj jedan gaming monitora. AOC nastavlja razvijati vrhunske igraće monitore s našim glavnim brendovima AOC Gaming i premium AGON, a mi smo opet prvi izbor kupaca kada je riječ o gaming monitorima - rekao je Stefan Sommer, direktor marketinga i poslovnog upravljanja u AOC Europa.

U jadranskoj regiji, tržište gaming monitora je u trećem kvartalu 2020. godine poraslo za 158% na godišnjoj razini, dok je AOC pobijedio taj rast povećavajući svoj udio za 187% u istom razdoblju. U usporedbi s prethodnim tromjesečjem, kao i trećim kvartalom 2019. godine, AOC je povećao svoj tržišni udio za 4%, dostigavši 40% tržišnog udjela u Q3-2020 i zadržavši poziciju broj jedan na ovom tržištu.

- Tržište gaming monitora u jadranskoj regiji iznimno je poraslo i AOC nastavlja trend u posljednjih nekoliko tromjesečja, a sada smo prešli granicu od 40% u tržišnom udjelu. Zahvaljujući sjajnoj i raznolikoj liniji AOC-a mi smo i dalje najčešći izbor kupaca na ovom području - rekao je Cristian Bucur, direktor prodaje AOC & MMD za jugoistočnu Europu.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
VIDEO Kinezi se ne šale! Ovo je nova verzija SUV-a Forthing T5 koji se prodaje u Hrvatskoj
MALO SU GA NABRIJALI

VIDEO Kinezi se ne šale! Ovo je nova verzija SUV-a Forthing T5 koji se prodaje u Hrvatskoj

S opremom kao što je panoramski krov, umjetna koža, automatski mjenjač, grijana i masažna sjedala... konkurenti su na 40 tisuća i više. Redizajnirani Forthing T5 Evo Sport je dosta ispod te cifre
Zagreb će dobiti prvi muzej povijesti videoigara. Ulaganje je 'teško' dva milijuna eura
OTVARAJU GA U SVIBNJU

Zagreb će dobiti prvi muzej povijesti videoigara. Ulaganje je 'teško' dva milijuna eura

Zagrebački muzej tako bi trebao prikazati razdoblje industrije videoigara od kraja 1960-ih do početka 2000-ih. Doznajemo kako će ga otvoriti u samom centru grada
Hrvatski Telekom kroz Magenta Moments dijeli 20.000 licenci za moćni Perplexity AI
BESPLATNO DO AI

Hrvatski Telekom kroz Magenta Moments dijeli 20.000 licenci za moćni Perplexity AI

Perplexity Pro je napredni konverzacijski pretraživač, ali i AI asistent koji daje precizne, izravne i personalizirane odgovore na složena pitanja, uz detaljne informacije