Znaci da bi bijeli auto trebao danima ici za plavim a ne smije mu truiti ni blicati da se makne, zakone pisu oni koji pojma nemaju o voznji !
bz
bant_zaje
26.12.2024.
Odustani
ne, bijeli ima potpuno pravo zaletjeli se u plavog i izgurati ga s ceste.
ako slučajno ima vatreno oružje, i njega smije koristiti da se ne mora zaletavati u n
jega
Prikaži još ↓
ka
kaius
26.12.2024.
Odustani
ne mora,ako ode desno i nastavi u desnoj traci je po zakonu. ako ode desno pa lijevo preticat plavog onda je prekršaju jer je to slalom
gr
gradanin01
26.12.2024.
Odustani
Ovdje treba prvo definirati što je pretjecanje: ubrzavanje sa ciljem pretjecanja drugog vozila. Ako voziš svojom brzinom u desnoj traci, npr 130 km/h i nailaziš
na kretena koji vozi sporije od tebe u lijevoj to nije pretjecanje, nisi ti kriv što on vozi 90 km/h u lijevoj i još usporava, tu jednostavno nema osnove za naplatu kazne bijelom autu, ali ima osnove za naplatu plavom koji se bez razloga prestrojio u lijevu traku iako nikoga ne pretjeće.
Prikaži još ↓
ve
veber13
26.12.2024.
Odustani
u njemačkoj plavi dobije kaznu cca 3000€ plus kazneni bodovi, bijeli dobije zbog prtjecanja u desnoj 30€, a ako plati odmah onda je 15€. zakon je jasan na AC is
ključivo lijeva traka je za preticanje, ako i voziš po propisu ograničenja brzine dužan si maknut se bržem vozilu. taj šerif, a po veličini vozila vjerovatno je žena, platila/o bi kaznu da drugi put bi se sokolu u špiglu maknula u desnu traku.
Prikaži još ↓
S1
Senior 1
08:56
Odustani
Većina vas mješa pravo i pravdu. Obojica su u prekršaju. I ne vjerujem da je u Njemačkoj kazna 30€. Pred puno, puno godina za isti sam prekršaj platio 100 DM i
nije bilo pola ako platiš odmah, a mislim da tog popusta nema ni danas.
Prikaži još ↓
ka
kaius
09:01
Odustani
obijasnite prekršaj za koji ste platili,da li ste se bacili desno i onda opet išli u lijevu traku ispred tog koji je išao sporo u lijevoj i za to platili kaznu
ec
el_comandante
16:36
Odustani
Problem je što prometne zakone ne donose ljudi prometne struke, njih se tek konzultira no na kraju političari manji dio toga uvaže. Ali, bez obzira na zakon, ov
dje slobodno možeš prestići po desnoj traci. Ovako i onako, moraš se vratiti u desnu traku. I tada, kad se uvjeriš da plavi nastavlja vožnju lijevom trakom brzinom puno ispod ograničenja, oprezno ga obiđeš. Možeš mu čak i potrubiti, kako bi mu dao do znanja gdje si, za slučaj da ne prati situaciju u retrovizoru. Ako dobiješ kaznu od policije, sud će to poništiti. Pogotovo ako si diplomirani inženjer prometa kao ja, i možeš to suvislo obrazložiti zašto je bilo u cilju sigurnosti postupiti upravo kako si ti postupio, a da si se držao zakona, došlo bi do stvaranja prometnih gužvi i potencijalno opasnih situacija, te bi takvim postupkom sudjelovao u ugrožavanju sigurnosti sudionika u prometu. Naravno, žalbu pišeš na visinu iznesene sankcije, jer sud mora odlučiti da si prema zakonu kriv, no može sdmatrati da kazna nije potrebna pošto si svojim postupkom svjesno spriječio puno veću ugrozu nego što je bio prekršaj za koji te se tereti. Bio sam otprilike 40tak puta na sudovima zbog raznih policijskih kazni, u velikom postotku, uspješno. Ovaj slučaj nisam imao, ali svaki puta bi kao profesionalan i iskusan vozač, licencirani instruktor vožnje i čovjek od prometne struke, ovdje kao najsigurnije riješenje odabrao upravo vraćanje u desnu prometnu traku i nastavak vožnje prema ograničenju brzine.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .