Piloti su vjerojatno slijedili propisanu proceduru, a očito je da je uzrok neka neispravnost samog aviona. Zato ne treba odmah na njih i drvlje i kamenje.
žaba davi rodu
07.2.2015.
Odustani
njima je iovako sada svejedno ..!
Dk
Deaktivirani korisnik
07.2.2015.
Odustani
Niti jedna "propisana procedura" ne propisuje gašenje "zdravog" motora prilikom uziljetanja ako drugi motor otkaže...! AKo je tako nešto "propisana procedura" o
nda je onaj tko je tak nešto propisao u najmanju ruku idiot...
Prikaži još ↓
vi
vidum
07.2.2015.
Odustani
Ne bih ja o proceduri, ali da nije ugasio drugi motor, možda ne bi zapeo za most i ne bi se raspao prije slijetanja u rijeku. Ali, lako je bit general......
NeNormalan
08.2.2015.
Odustani
@Toco1980 nije tim pilotima to prvi let i sigurno su uvježbani za takve situacije kada u nekoliko sekundi trebaš odlučiti što napraviti, za svaki avion postoji
debela knjiga sa svim procedurama u svim mogučim situacijama koju piloti trebaju znati napamet.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
08.2.2015.
Odustani
Hajde prvo pročitaj s razumjevanjem moju prvu repliku i što u njoj piše... pa se onda javi. Ili da ti ponovim: "Niti jedna "propisana procedura" ne propisuje ga
šenje "zdravog" motora prilikom uziljetanja ako drugi motor otkaže...! ..."
Prikaži još ↓
NeNormalan
08.2.2015.
Odustani
@Toco1980 čisto sumnjam da bi piloti ugasili "zdravi" motor, ili napravili neku sličnu glupost, najvjerojatnije je ovaj naslov dezinformacija ili kriva interpre
tacija, pa i mala djeca znaju da kada se kod polijetanja ugase motori pad je neizbježan, a ne iskusni piloti čija je glava isto tako bila u torbi.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
08.2.2015.
Odustani
Možeš ti sumnjati u to, ali ako crna kutija kaže da su ga ugasili, onda znači da su ga ugasili. Kraj svake daljnje rasprave...
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .