Tablet je navodno iznevjerio Microsoftova predviđanja od 3 do 5 milijuna prodanih primjeraka. Apple je samo tijekom prvog vikenda iPada 4 prodao tri mil. primjeraka
Analitičari: Prodaja Surfacea lošija od umjerenih očekivanja
U Microsoftu su vrlo šutljivi kada je riječ o broju prodanih primjeraka tableta Surface. Prema mišljenju nekih analitičara, razlog je tome što prodaja ide lošije čak i od Microsoftovih umjerenih očekivanja, prenosi ZDNet.
Craig Berger iz FBR Capital Marketsa rekao je da je od puštanja u prodaju 26. listopada prodano manje od očekivanih 3 do 5 milijuna primjeraka Surfacea. Usporedbe radi, Apple je samo tijekom prvog vikenda nakon predstavljanja iPada mini i iPada 4 prodao čak tri milijuna primjeraka tih tableta. Kako piše Bloomberg, analitičar tvrtke Directions on Microsoft Wes Miller rekao je da Microsoftovo odbijanje komentiranja prodaje nije pozitivan znak.
- Kada je Microsoft oprezan s brojevima, to obično znači nešto loše - rekao je Miller.
Što je razlog (navodno) loše prodaje? Mogla bi to biti cijena - Surface košta 599 dolara, dok četvrtu generaciju iPada, koji je za mnoge kupce sinonim za tabletno računalo, u SAD-u možete dobiti za 499 dolara. Drugi razlog moglo bi biti novo korisničko sučelje koje su neki opisali zbunjujućim i razočaravajućim.