Dizajnerica se poigrala crnim i bijelim tonovima, a u istom duhu je i nova kampanja čije je zaštitno lice Monika Hiržin. Proljeće vidi u smjeloj kombinaciji materijala
Ana Maria Ricov u mračnom tonu najavila proljetnu sezonu
U novoj modnoj kolekciji Ana Maria Ricov užurbani dnevni stil spojila je s jutarnjim svjetlom, a večernju eleganciju s mjesečinom. Zaštitno lice AMR kampanje za proljeće/ljeto 2013. je poznata hrvatska manekenka Monika Hiržin koja je stala pred objektiv iskusne fotografkinje Jelene Balić.
Kolekcijom dominiraju prozirni materijali, koje u kombinaciji s gustim tkaninama stvaraju određenu dozu dinamičnosti. Slojevitost se očituje u spajanju materijala različite dužine. Prevladavaju crni i bijeli tonovi te krem i sive nijanse, a od materijala dizajnerica koristi viskozu, pamuk i lan.
- Novu kolekciju karakterizira jednostavna forma upotpunjena konstrukcijskim rezovima pod pravim kutevima. Takav plošno-linearni pristup diktira strogu formu, međutim oplemenjen je tehnikom reljefnog "našivavanja" transparentnih traka, čime je postignut svojevrstan dojam fluidnosti i mekoće odjevnih predmeta - objasnila je Ana Maria Ricov.
S obzirom na to da sam u ovoj kolekciji vidjela modernu zaposlenu ženu koja bilo koji AMR komad može odjenuti u raznim dnevnim i večernjim prilikama, odlučila sam tu lepršavu siluetu prigušenih boja prikazati u jednostavnom i neutralnom studijskom ambijentu imitirajući njen užurbani ritam na jutarnjem svjetlu kao i večernju eleganciju obasjanu mjesečinom, izjavila je Jelena Balić.