SRAMITE SE!! Za svoje materijalne interese borite se preko leđa najslabije skupine ovog društva, a to su djeca. I još to pokušavate obojati dostojanstvom. Nema ničeg dostojanstvenog u borbi koja se lomi na leđima učenika. Ako imate imalo pameti prestanite dokazivati da pobjeđuje zakon jačeg, a ne pametnijeg i vratite se u škole i radite svoj posao korektno i savjesno kao i svi ostali građani koji nisu u pohodu za svojim "izgubljenim dostojanstvom". Oh i da ne zaboravim...postoji i jedan isto tako legitiman instrument kao i vaše pravo na štrajk i zove se sudska zabrana štrajka koju ćemo nadam se i vidjeti uskoro da se zaustavi ova nekontrolirana rulja navodno najobrazovanijih u našem društvu i bezumlje kojeg produciraju već 27 dana.
Dk
Deaktivirani korisnik
20.11.2019.
Odustani
Nastavnik sam i nije me ničega sram. Vlada je ta koja ne shvaća ozbiljnost prirode našeg posla i ona zakida učenike.
re
realist86
20.11.2019.
Odustani
Najlakše prebaciti krivnju na drugoga.
Treba preuzeti odgovornost i biti realan.
Schrodinger
20.11.2019.
Odustani
Gospodine Luka94, slažem se da Vlada ne vidi ne samo ozbiljnost prirode Vašeg posla, nego ozbiljnost prirode svih problema u ovoj zemlji koja ne uključuje samo
problem Vašeg posla i plaće. Međutim nikako se ne mogu složiti s načinom na koji Vi riješavate svoj problem. Učenicima je još uvijek u Republici Hrvatskoj Ustavom zajamčeno pravao na neometano obrazovanje, dakle svojom akcijom kršte to isto pravo. To što se Vi ne osjećate posramljeno jer kršite prava najslabije i najosjetljivije skupine društva i za to prebacujete krivnju na drugoga govori samo za sebe.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
20.11.2019.
Odustani
Kompetentni ljudi su procijenili da smo potplaćeni i da zaslužujemo veći koeficijent. S time su se složili svi, pa i ministar. Mi imamo pravo na štrajk, pa to p
ravo i koristimo. Na državi je da omogući učeniku neometano obrazovanje. Očito nemaju sluha, te nam je preostao ovakav radikalan potez, a to je obustava rada. Što se mene tiče, ne brinite se, ja radim - skupljam značke na loomenu i pripremam nastavne sate koji će doći poslije štrajka, jedino ne izvodim neposrednu nastavu s učenicima. Nemam šta prebacivati krivnju, kada se zna tko je odgovoran. Gledajte na to ovako - ako povećamo koeficijente poboljšat ćemo obrazovni sustav koji će onda koristiti budućim naraštajima.
Prikaži još ↓
Schrodinger
20.11.2019.
Odustani
Kako rekoh gospodine Luka, slažem se da problem postoji, slažem se i da ga treba riješiti, ali ne slažem se sa načinom na koji se rješava, a niti sa trenutkom u
kojem se rješava. Imam deja vu da se ovo isto događalo i prije 4 godine kada ste isto nekako u ovo vrijeme koristili svoje spomenuto legitimno pravo na štrajk. Ono što je fascinantno je da se problemi u prosvjeti pojavljuju periodički, uvijek u isto vrijeme samo sa različitim brojevima izraženim u osnovicama i koeficijentima. Matematički gledano ja tu vidim uzorak, pa je za pretpostaviti da ćemo sve ovo gledati i za 4 godine. To što vi imate pravo na štrajk ne znači i da to pravo treba koristiti na način koji šteti nekom drugom. Osim prava na "nerad" imate i pravo na rad, samo ste odlučili iskoristiti ono prvo pravo i očekujete da se za pravo oštećene strane (u ovom slučaju učenika) pobrine treća osoba (u ovom slučaju Vlada) i time potroši još novca za odvijanje normalne nastave dok se vi koji ste inače plaćeni da to radite igrate revolucije. Kada se produži školska godina onda će se morati izdvojiti još novaca da se i to plati (a učenici će naravno i dalje biti oštećeni jer državna matura i testovi ne uzimaju štrajk u obzir kao izgovor). E sada objasnite Vi meni niste li isti kao oni koje prozivate za odgovornost?! Što se skupljanja značkica na loomenu tiče...i moje dijete skuplja značkice na Kahootu :)
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
20.11.2019.
Odustani
I sami se slažete da problem postoji i onda navodite periodičnost događaja i to ste zaključili na temelju 2 uzorka. Ako se i za 4 godine ustanovi da smo potplać
eni, normalno da ćemo reagirati. Mi smo svjesni kompleksnosti svog posla, koliko utječemo na učenike i koliko smo bitni. Kada radim, ja sam najodgovorniji za svoje učenike, pazim da im pokažem sve što treba i da usvoje sve predviđene ishode. Stalo mi je i svjestan sam problema ovolike pauze tako da se ne smatram odgovornim jer se brinem za njih. Ovo sve najviše pada na leđa učenika, samo što oni toga nisu svjesni, pa na naša, a mi smo svjesni. Vlada je tu neokrznuta i zato ih smatram odgovornima. Što se tiče Kahoota, on je pomagalo i iz njega se ne uči kako bi se skupila značka. Na loomenu su sadržaji, te kada se ti sadržaji prouče postoji mogućnost skupljanja značke. Ne znate šta pričate.
Prikaži još ↓
Schrodinger
20.11.2019.
Odustani
Sve što ste upravo naveli govori samo u prilog tome da Vam nikada nije i neće biti dosta.
jh
jos hrvatska ni propala
20.11.2019.
Odustani
Luka94 najosjetljivija karika svake drzave su djeca..a vi lomite koplja na njima... Strajkajte preko toboze radnog ljeta..tad nitko ne ispašta... Svakako trubit
e da vam je ljetno radno..
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .