Koje bezobraštine i farizejštine. Kaže: ".........zbog previše egoizma, sebičnosti, komocije obitelji male, s malo djece......" - to su riječi beznačajnog lika koji niti ima obitelj, a kamoli dijete (barem službeno). Što je on i njemu slični napravio za dobrobit zajednice, osim širenja nekih svojih fantazija i lažnog morala. Bolje mu je da se pozabavi teškim slućajevima pedofilije u njegovim redovima. Kako ti lopov govori o poštenju, tako i pop o obitelji, djeci i seksualnoj orijentaciji. Kažu - besposlen pop i jariće krsti.
ra
ravno1
18.12.2018.
Odustani
Rollan Rollan - Zašto ste se digli na zadnje noge? Što je biskup krivo rekao? Ništa krivo. A Vi nemate pojma o materiji koju pokušavate komentirati. Što Vi znat
e "Što je on i njemu slični napravio za dobrobit zajednice ..."? Niste u stanju jednu rečenicu napisati bez greške.
Prikaži još ↓
RR
Rollan Rollan
18.12.2018.
Odustani
ravno1 - što ima jedan pop govoriti o obitelji i djeci? Govori o temama o kojima nema pojma niti u tragovima. Njihov doprinos zajednici bi trebao biti isključiv
o karitativne prirode, a ne politiziranje i agitiranje za stranku koja ima optužnicu za kriminal. Ono kad ti netko tko nikad nije zasnovao obitelj, a kamoli "podigao na noge" djecu govori o obitelji i rađanju - neopisivo glupo i nadasve bezobrazno. Kažete da ne znam "jednu rečenicu napisati bez greške" - vidite da ste sve fino shvatili i to onoliko koliko je u stanju shvatiti netko tko tako svojski brani popove "borce za obitelji". Kad ste već tako gramatički "potkovani" bilo bi dobro da poradite i na pristojnosti i kulturi ophođenja.......jer gramatiku se može naučiti, o ovo vaše je nešto što se dobije ili ne dobije u roditeljskom domu.
Prikaži još ↓
ra
ravno1
18.12.2018.
Odustani
Rollan Rollan - Vi ste vjerojatno mlađi čovjek i ne shvaćate da nas ima podosta koji ne podnosimo da itko ikome zabranjuje govoriti ono što misli. U Jugoslaviji
smo imali previše takvih sranja (oprostite na izrazu) za vrijeme druga Tita i njegove kamarile. Ako ja dozvoljavam da mi komunisti, komunistice, antifašisti i antifašistice govore da sam ognjištar, kamenjar itd, zašto Vi ne dozvoljavate biskupu da tvrdi da homoseksualci NE SMIJU udomljavati djecu? Zašto "vi lijevi" ne dozvoljavate referendum na kojem bi građani rekli da li žele ili ne žele da istospolci udomljuju djecu? Stječe se dojam da ste se "zaigrali" i zaboravili da živimo u demokraciji.
Prikaži još ↓
RR
Rollan Rollan
20.12.2018.
Odustani
ravno1 - imate pravo što se tiče referenduma, samo prije nego se dozvoli da sve živo i neživo ide na referendum trebalo bi promijeniti pravila igre. Naime, pod
broj 1 obavezan izlazak na birališta ili novčana kazna za neizlazak i pod 2 - natpolovična večina za prihvaćanje ili odbijanje onoga što se bira. To je jedino ispravno. Ovi naši nesposobni kvazipolitičari su prije referenduma za ulazak u EU promijenili pravila, jer su se bojali slabog odaziva, ali nakon toga nisu vratili pravila na "tvorničke postavke". I zato sada teoretski može izići na ref. 5 ljudi, 3 glasa za i prijedlog prolazi i obavezuje sve, većinu. To ne samo da nije dobro, to je bolesno opsano. Što se tiče vaše zadnje rečenice da živimo u demokraciji i tu ste u pravu. Samo krivo shvaćate pojam demokracije jer raspojasana demokracija prelazi u anarhiju i to je upravo kod nas na djelu. Svoju demokraciju možete konzumirati sve to trena kad ona ulazi u područje drugoga, tada ta vaša demokracije prelazi u anarhiju. I za kraj, ako itko u ovoj uništenoj državi nema pravo govoriti o obitelji, odgoju i djeci to su popovi - njihovo je djelovanje isključio u karitivnoj sferi i tu su dobrodošli, sve ostalo je čisti fake.
Prikaži još ↓
ra
ravno1
20.12.2018.
Odustani
Rollan Rollan - Niste me razumjeli. Kao primjer, po pitanju svećenika, Vi mislite da nemaju pravo "govoriti o obitelji ..." a ja mislim da imaju to pravo. I tko
bi sada o tome trebao odlučiti ako ne građani? I samo građani. Ne mislite valjda da bi o tome trebale odlučivati razne Marinovićke iz Ustavnog suda? Drugi primjer, 8 zastupnika u Saboru sa posebnih, manjinskih lista. O tome također moraju odlučivati građani. Jedini su koji mogu o tome odlučivati. Nikako Marinovićke.
Prikaži još ↓
RR
Rollan Rollan
22.12.2018.
Odustani
ravno1- U pravu ste. Građani i trebaju odlučivati, više manje o svemu, samo to područje odlučivanja treba pošteno urediti. Što se tiče ovog Ustavnog suda i o nj
emu bi trebalo drugačije odlučivati. I nisu problemtični samo, kako vi kažete, "Marinovićke" već i oni koji su priznali da su se lažno predstavljali i svi njima slični. Ovakav kakav je sad, i po sastavu i po djelovanju ne služi onom čemu bi trebao. Samo debeli troškovni teret bez ikakve koristi, a o nivou, autoritetu i stručnosti da i ne govorimo. Ista stvar je i sa manjinskim listama - sama manipulacija. Na koncu, te manjinske liste i služe stranci sa optužnicom za pljačku da ima večinske glasove. Zato i nema šanse da se to ukine. Kako god okrenete, gdje god zagrebete samo mulj i trulež, veći ili manji.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .