zato stari maslenicki nikada nije bio zatvoren... a govorili su im stariji ljudi kod gradnje autoceste da tuda ne bi trebala ici zbog bure...
Dk
Deaktivirani korisnik
06.2.2020.
Odustani
Ali su ocito bili "prepametni" pa nisu htjeli cut.
bo
bolnaistina
06.2.2020.
Odustani
Jure Radić
lu
luzery
07.2.2020.
Odustani
tak je,"najveksi hrvatski strucnjak za promasene gradevine"jure radic je odlucil da domaci ljudi pojma nemaju 😁
M1
Mille_1
07.2.2020.
Odustani
Nije se zatvarao stari most već dionica Jasenice - Zaton Obrovački. Nadalje članak je pun poluinformacija. Dionica A1 kod Maslenice NIJE bila zatvorena 575 puta
u 11 godina. Navedena brojka se odnosi i na parcijalna zatvaranja.
Prikaži još ↓
M1
Mille_1
07.2.2020.
Odustani
Mile.....mogla bi “istraživačka” novinarka pogledati podrobnije podatke na koje se poziva umjesto laganog copy paste cijelog članka. Podaci o zatvaranju naveden
e dionice su nekozistentni. Za 2019 godinu navodi se podatak o zatvaranju dionice za “I kategoriju” vozila 317:16:00 sati, a za “sva vozila” 181:14:00 sati!? Kad je to dionica bila zatvorena za I kategoriju vozila a istovremeno bila otvorena za ostale kategorije?
Prikaži još ↓
scythe
07.2.2020.
Odustani
Da je Maslinički most sagrađen na mjestu "starog" mosta, dionica Sv. Rok - Maslenica vjerojatno nikad ne bi bila zatvorena zbog bure ... pretpostavljam ...
itatabisine
07.2.2020.
Odustani
: Štorga je bio pametniji od ovog političkog arhitekte
M1
Mille_1
07.2.2020.
Odustani
Scythe.....krivo pretpostavljaš jer se zatvara i cijela podvelebitska dionica A1 od mosta to Sv. Roka. Most ima burobrane dovoljne za kategoriji A1 vozila ali t
o malo pomaže kad se voziti ne može na dionici do tunela.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .