Osim uvođenja prve službe za korisnike i prve usluge na bonove, A1 Hrvatska ističe i prve MMS poruke koje su poslane 2002. godine, a prvi videopozivi 2003. godine simbolizirali su ulazak u novu eru komunikacije
A1 Hrvatska slavi 25 godina: Ovo su inovacije koje su uveli
A1 Hrvatska, jedna od vodećih telekomunikacijskih kompanija u zemlji, obilježava 25. godišnjicu osnutka. Svoje poslovanje započinje 1999. godine pod imenom Vipnet, otkad su uveli niz inovacija među kojima su prva služba za korisnike dostupna 24/7, prva usluga na bonove te mParking usluga koja je u potpunosti osmišljena i implementirana od strane Vipnet stručnjaka davne 2001. godine.
- U A1 Hrvatska ponosni smo na sve što smo postigli u proteklih četvrt stoljeća i zahvalni smo našim korisnicima na povjerenju koje nam ukazuju. Sretni smo što im možemo omogućiti najbolje iz svijeta zabave i telekomunikacija, a sve na brzoj i stabilnoj mreži uz odličan omjer cijene i kvalitete proizvoda i usluga. Prošle smo godine ostvarili rekordne investicije, a ulagali smo prvenstveno u ubrzanu izgradnju fiksnih gigabitnih priključaka te modernizaciju mobilne mreže. Izgrađeno je 140 tisuća optičkih priključaka diljem Hrvatske te danas 800 tisuća kućanstva ima dostupan A1 gigabitni priključak. Intenzivno radimo na digitalizaciji svih dijelova Hrvatske u suradnji s institucijama i partnerima, poput HAKOM-a, Hrvatske udruge poslodavaca, Ministarstva mora, prometa i infrastrukture i Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva. Do danas smo postigli i 98 postotnu pokrivenost populacije 5G mrežom. Naša misija za budućnost je jasna – biti lider u inovacijama, pružati najbolju uslugu na tržištu i ulagati u naše zaposlenike. Vjerujemo da su ljudi i tehnologija temelj našeg uspjeha, a naš cilj je nastaviti predvoditi tržište s novim, uzbudljivim i inovativnim rješenjima - ističe Dejan Turk, predsjednik Uprave A1 Hrvatska.
MMS, videopozivi
Osim uvođenja prve službe za korisnike i prve usluge na bonove, A1 Hrvatska ističe i prve MMS poruke koje su poslane 2002. godine, a prvi videopozivi 2003. godine simbolizirali su ulazak u novu eru komunikacije. Nadalje, kompanija je kupnjom B.neta 2011. godine ostvarila i najveću akviziciju na domaćem tržištu vrijednu čak 93 milijuna eura, čime su ostvarili snažniji ulazak na tržište fiksne telefonije te je po prvi puta A1 ponudio i TV usluge. Ovaj potez omogućio im je daljnje širenje i različitost usluga.
A1 je postao prvi telekom koji je u svoj portfelj usluga uveo Netflix, uz postojeći MAX, omogućujući korisnicima jednostavan pristup najpopularnijim filmovima i serijama. Kompanija je također uvela mogućnost plaćanja putem Revoluta i KEKS Paya. Osim toga, među prvima je ponudila i uslugu Osiguranje ekrana – potpuno digitalnu uslugu koja korisnicima omogućuje brzo i jednostavno osiguranje mobilnih uređaja. Također, početkom 2024. uvedena je i usluga Putnog osiguranja za A1 korisnike.
Vraćanje zajednici
Prvih 12 godina svog poslovanja u Hrvatskoj, tadašnji Vipnet bio je posvećen razminiranju Hrvatske. Ukupno je uloženo više od 11 milijuna kuna za razminiranje gotovo milijun i pol četvornih metara, što je veličina gotovo cijele Dubrovačko-neretvanske županije. Također, svoj društveni angažman kompanija je pokazala i u situacijama elementarnih nepogoda i kriza, od poplava u istočnoj Slavoniji 2012. godine, migrantske krize pa do potresa u Zagrebu i Banovini te razdoblja koronavirusa. Krajem 2023. A1 Hrvatska donirala je 100 000 eura domovima za starije i nemoćne za uređenje soba za druženje i okućnica, a kroz fundraising inicijativu Čini pravu stvar, koja je pokrenuta 2016., prikupljeno je više od 386 tisuća eura za razne udruge kojima je potrebna pomoć, poput udruga Mali zmaj i Sve za nju.
A kako bi internet učinila sigurnijim i pozitivnijim mjestom, kompanija već dugi niz godina provodi brojne aktivnosti u suradnji s Centrom za sigurniji Internet (CSI). Sve te aktivnosti provode se pod nazivom #BoljiOnline, a neke od njih su obilježavanje Dana sigurnijeg interneta, Škola odgovornog influensanja, Gen Z Akademija te mnoge druge. U ožujku 2024. godine, u A1 centru u Gajevoj ulici otvoreno je i prvo CSI savjetovalište u Zagrebu, u kojem CSI stručnjaci pružaju korisnicima dodatnu podršku i informacije o sigurnom korištenju interneta.
Od samih početaka, A1 Hrvatska ulaže značajna sredstva u razvoj i edukaciju zaposlenika, prepoznajući njihovu ključnu ulogu u uspjehu kompanije i stvaranju vrhunskih usluga za korisnike. Već godinama je na listi najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj, a ove godine prva je na listi u IT sektoru prema istraživanju „Poslodavac prvog izbora“. U nacionalnom istraživanju sudjelovalo je preko 25.000 ispitanika, a ključni faktori za odabir A1 Hrvatska bili su brojne prilike za napredovanje, dobri međuljudski odnosi i briga o zaposlenicima.
A1 povodom rođendana časti svoje korisnike!
Slavljenički mjesec započinjemo besplatnim parkingom na slavljenički datum, 1. srpnja, za sve A1 korisnike u cijeloj Hrvatskoj, a nastavljamo poklonima kroz Moj A1 aplikaciju. Od 1. do 14. srpnja možete zaigrati nagradnu igru i osvojiti vrijedne nagrade kao što su iPhone 15 Pro, Samsung TV i PlayStation 5.
Također, dodatne gige i jedinice na poklon očekuju vas u Moj A1, odnosno Moj Tomato aplikaciji, te ćete ih moći preuzeti od 17. do 21. srpnja. Isto tako, svaki će posjetitelj A1.hr imati priliku ostvariti rođendanske popuste i pogodnosti i to u periodu od 1. do 25. srpnja.
Sve do sredine kolovoza ljubitelji kvizova u A1 vremeplovu moći će pokazati svoje znanje o inovacijama koje su obilježile svijet i A1 Hrvatska, a njih 25 s točnim odgovorima i najboljim vremenom osvojit će 25 uređaja.