Meni je baš drago zbog ovog članka i rasprave koja se razvila jer vidim da u masi ljudi kojima su djeca bila slučajni događaj u životu još uvijek ima ljudi koji promišljeno donose odluke. Slažem se s Anamarijom po pitanju odgađanja do nekog kvazipovoljnog trenutka, slažem se s baracudom da ako netko nije za djecu i ne želi ih da ih niti nema i slažem se s ljudima koji žele imati više djece da ih imaju dok god nisu na državnoj (samim time i mojoj) sisi. Da, neke stvari se poklope jer promjeniš životne prioritete, srećom otvorena je masa second hand dućana s vrhunskom dječjom opremom za malo novaca a također uleti i netko sa strane ali ne slažem se da ako nemaš ništa da se sve sredi i da su ti djeca sretna i zadovoljna samo zbog roditeljske ljubavi i pažnje i da su to dva osnovna preduvjeta za stvaranje stabilnog i normalnog čovjeka. Na žalost ima nešto i u financijama. I zato živjele različitosti i sposobnost logičnog razmišljanja!
jaja04
07.9.2012.
Odustani
Jako dobro!!! ++++
M1
Monte_1
11.9.2012.
Odustani
masa kojima su djeca SLUČAJNi događaj?
znači ako nemaš sve uvjete onda kažeš slučajno se desilo haha
a ako čekaš 7 godina onda nije...koja logika.
Draga Anamari
ja taj tvoj frajer da je mene sreo dobio bi nogu u guzicu jako brzo ako mu je trebalo 7 godina da svrši u tebe. :)
Prikaži još ↓
de
delitza
12.9.2012.
Odustani
Monte, ako je tebi planirano da par bez ikakvih uvijeta napravi dijete i onda se tresu kako će to objaviti doma i još očekivati od familije da im stvori osnove
za zajednički život, ok, mea culpa. Ukoliko dvoje realnih ljudi metodom logičkog razmišljanja zaključi da žele i mogu živjeti zajedno i da njihovo dijete/djeca ima(ju) od čega živjeti (ne od donacija familije i socijalne službe) i posvete se stvaranju potomstva onda se to po mom skromnom mišljenju zove promišljanje. One šeme "Ups, 2 su ušla a samo jedan je odmah izašao" ili "Psmtr kasni mi, kaj ćemo sad", "Ona: Trudna sam, On: F..k" i sl., pa onda drhtanje pred familijom i poslije komentari kak je to bilo planirano kod mene jednostavno ne drže vodu. I pri tome zbilja nije bitno koliko netko želi imati djece dok god ju mogu sami uzdržavati. I nemoj mi samo reći da ono kaj se povlači po novinama - Obitelj s 14-ero djece traži pomoć za platiti račune, Brojna obitelj nema od čega živjeti, Dobri ljudi pomozite 10-eročlanoj obitelji, Obitelj je gladna.. da je to planirano. Ok, postoji mali postotak onih kojima se život okrenuo za 180° spletom nesretnih okolnosti ali jednostavno ne vjerujem da netko može biti uvjeren da s prosječnom plaćom može prehraniti debelo mnogočlanu obitelj i planirati ju kao takvu. I ja bi doma imala nogometnu momčad ali između toga (sa žicanjem po medijima, dječjih doplataka, soc. pomoći, paranojom da li ćemo imati što za jesti i sl.) i normalnog života s jednim do dva djeteta svejsno biram ovo drugo. I to je po meni promišljanje. A za ovih Anamarijinih 7 godina.. znaš, postoji nešto što se zove kontracepcija, poneki parovi ju i koriste.
Prikaži još ↓
M1
Monte_1
12.9.2012.
Odustani
Žao mi je ali ja ne razumijem poantu tog čekanja na pravo vrijeme da se svrši unutra bez kontracepcije. Znate kaj, nije ni čudo da je natalitet tako mali u drža
vi...jer da nema nas koji radimo djecu u kriznim vremenima ne bi uopće bilo djece izgleda.
Većina kontracepcije je abortivna, pogotovo ona koja ti omogućava svršavanje unutra.
Nažalost znam da većina ljudi pljuje po nama koji ovako mislimo i ispadamo neodgovorni, ali po mom mišljenju ljudi koji imaju djecu i brinu se za njih u svim mogućim uvjetima su sve samo ne neodgovorni, za razliku od onih koji bježe od odgovornosti tako da budu u dugim besmislenim vezama 7 i više godina jer kao nikad se nema dovoljno, uvijek je neki problem, neka kriza, nikad nije pravo vrijeme...frajer zapravo možda ni ne želi pa te navlači za nos itd...
Prikaži još ↓
M1
Monte_1
13.9.2012.
Odustani
Ja se divim ženama koje imaju petero i više djece, pogotovo u ovim vremenima kad svi govore protiv njih i ne daju im nikakva prava za ono što čine i još ih nazi
vaju neodgovornima one koje imaju minimalnu odgovornost u svojim životima.
Nekad su imali po 10 djece ljudi u punooo lošijim uvjetima, a sad je i 2 previše- ma nemojte mi reći. Baš jučer sam čula da je prabaka jedne moje prijateljice imala 25 djece.
To je stvarno jakooo puno, ali danas se ljudi isčuđavaju kad netko ima više od 2, a kamoli više od 3. Moramo se opravdavati da nam je nastalo SLUČAJNO da ne bi ispali kreteni, a i onda smo suočeni s vrijeđanjem da moramo na abortus!
Valjda su vam se od svih tih pilula kojima se trujete pomutili hormoni i pamet.
Prikaži još ↓
ti
tigarizmaj
13.9.2012.
Odustani
Prestanimo se već jednom vraćati u doba prabaka. Ili onaj tko je odlučio vratit se u to doba i imati 25 djece neka ne kuka!
de
delitza
13.9.2012.
Odustani
Prabake nisu dobijale socijalnu pomoć i dječje doplatke. Ne skačem na glavu nikome tko ima mnogo djece ako ih može sam financirati ali imam izrazito protiv da s
e moj porez, prirez i ina "državna" davanja umjesto u infrastrukturu i poticanje proizvodnje daju mnogobrojnim obiteljima koje eto nemaju novca za život. Ja im nisam radila djecu i jednostavno ne želim da moj novac ide njima. To su njihova djeca. Drugo, u doba prabaka i pradjedovaa ljudi su se uglavnom financirali proljoprivredom i stočarstvom i više djece je značilo više radne snage u polju i na ispaši. U gradovima nije baš bilo obitelji s toliko djece. Dakle natalitet je rastao u skladu s ponudom radnih mjesta. Danas kad poljoprivrednici kukaju da nemaju od čega živjeti a i koja svrha od proizvodnje kad cvate politika uvoznog smeća, industrijsku proizvodnju sačinjavaju strojevi i ljudi koji rade prekovremeno. U takvoj situaciji više djece kad odrastu jednostavno postaju statistika Zavoda za zapošljavanje i moj trošak.
Monte, ako je tebi umjesto realizaciije kao osobe na više polja jedini smisao života biti majka to je tvoja stvar ali također te molim da ne napadaš one koji ne dijele mišljenje s tobom a žališ se da napadaju tebe i tvoje istomišljenike.
Prikaži još ↓
da
dalekotikuća
13.9.2012.
Odustani
Delitza, bravo za komentare potpisujem svaku tvoju riječ. Monte, tvoji prioriteti se ne moraju nužno podudarati s tuđim prioritetima. Ja nemam ništa protiv da n
etko ima i 20 djece, to je njihova stvar ali na svoj trošak a ne na teret poreznih obveznika
Prikaži još ↓
M1
Monte_1
14.9.2012.
Odustani
Nisam od onih koji bi imali 10 i više, ali se divim takvima i ne želim omalovažavati njihov posao koji imaju oko tolike djece. Samo me ljuti ovakva situacija da
se moraš boriti da imaš dijete, umjesto da to dolazi prirodno. A druga stvar je ova, ako već nema posla, nisam od onih koji žele sjediti besposleni, ako već nema posla, daj da barem radim s djecom i usput vjerujem da će kasnije biti bolje.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .