To je to što me zanima!

Vozili smo Peugeot 308 SW: Vrlo atraktivan karavan s mnogo stila i još više prostora

Novi Peugeot u salone stiže tijekom kolovoza. Ima prtljažnik zapremine 608 litara i mnogo mjesta na stražnjoj klupi. Nude se benzinski, dizelski i plug-in hibridni pogoni...
Vidi originalni članak

Unatoč dominaciji SUV-ova još ima marki koje vjeruju da na tržištu ima mjesta i za klasične kompaktne karavane. Jedna od njih ej Peugeot koja je na osnovi nedavno predstavljenog 308 napravila i njegovu karavansku verziju 308 SW. Automobil je u Zagrebu predstavljen ovih dana, a u salone stiže tijekom kolovoza. 

Automobil vrlo atraktivnog i agresivnog dizajna je, bez sumnje, jedan od najljepših, možda i najljepši automobil u klasi. Oblik klasičnog kompakta s kosim stražnjim krajem vrlo je dobro transformiran u karavanski što u kompaktnoj klasi ne uspijeva baš često. 

Unutrašnjost je prenesena iz klasičnog 308. Ovdje je Peugeot originalan sa svojim i-Cockpit konceptom pri kojem su instrumenti smješteni iznad volana i tako bliže pogledu na cestu. Instrumenti na 308 su digitalni i vrlo atraktivni s 3D efektom koji izgleda odlično ali je i praktičan za određene dodatne prikaze. Dodirni zaslon u sredini ima do 10 inča. 

Automobil je dobro opremljen već od osnovne verzije. Serijski dolazi s LED svjetlima, dvozonskim klima uređajem, stražnjim senzorima za parkiranje i mnoštvom druge opreme, a u višim razinama opreme i u popisu dodatne opreme nalazimo 3D navigaciju, alunaplatke od 17 i 18", Matrix LED svjetla, presvlake sjedala od Alcantare, električna vrata prtljažnika, grijani vjetrobran i volan, Focal premium audio sustav...

Novi 308 SW prilično je velik automobil s 464 centimetara dužine. Prostora za noge na stražnjim sjedalima ima osjetno više nego u klasičnom 308 jer je međuosovinski razmak produžen za 5,5 centimetara. također u prtljažnik stane raskošnih 608 litara, a preklopljenim sjedalima čak 1634 litre. U plug-in hibridnim verzijama su te vrijednosti nešto manje no još uvijek odlične, od 548 do 1574 litara. 

Ponuda motora je identična kao kod klasičnog 308. tu su dva benzinca snage 110 i 130 KS, a snažniji motor može se dobiti i u kombinaciji s automatskim mjenjačem s osam brzina. Dizelski motor ima 130 KS i ručni ili automatski mjenjač. Tu su i dvije plug-in hibridne verzije sa 180 i 225 KS s električnom dosegom od 60 i 59 kilometara. Kapacitet baterije je 12,4 kWh, a snaga punjenja 3,2 kW (7,4 kW uz doplatu). 

Peugeot nudi tri razine opreme: Active Business, Allure i GT, a cijene za SW su otprilike 10.000 kn veće nego za klasični 308. Osnovni benzinac košta 192.705 kuna, dizel od 220.007 kuna, a plug-in hibridne verzije od 297.296 kuna.  

 

Idi na 24sata

Komentari 22

  • ivanz 21.06.2022.

    Na stranu izgled i kvaliteta...koji mogu biti subjektivni...ali dati 192.700kn za 1.2 sa tri cilindra treba biti hrabar... Da li nude garanciju do 150tkm?

  • NenadZG 20.06.2022.

    Bio sam u Peugeotu. Jedna nov 308 u dućanu i 4 rabljena vozila. Predsalonom 30-tak rabljenih. U Hondi jedno novo vozilo i 2 rabljena Civica pred salonom. Kod Toyote 5 novih vozila. Kod Suzkija u zalon 6 novih, i vani na parkingu 15-tak. O cijenama nebi, jer ona P308 s početka je nešto manje od 280.000 kuna. Lov u mutnom nasve strane. Svi nabijaju ekstra profite. U suzukiju S-Cross 208.000 kuna. veli cijena ide do nove godina 20.000 kuna, a poslije nova još 200.000 kuna. Zašto???

  • 19.06.2022.

    Hahahaaa Francuz auto 😂😂😂😂

Komentiraj...
Vidi sve komentare