Osiguravajuća kuća Admiral u Engleskoj je htjela analizirati karakter vozača i na temelju njihovih postova i lajkova odrediti cijenu njihove premije, ali Facebook im je stao na put i zaustavio njihov plan.
Iz Facebooka kažu da je privatnost njihovih korisnika najvažnija stvar i da imaju jasna pravila o tome kako se smiju koristiti informacije koje klijenti mogu dobiti. Tako među njihovim pravilima jasno stoji da se podaci ne smiju koristiti kako bi se donijele odluke o odobravanju ili odbijanju prijava ili određivanja kamata. Udruge za zaštitu prava na privatnost pozdravile su ovaj potez Facebooka i osudile planiranu akciju osiguravatelja.
Kako prenosi Guardian, tvrtka je sada u pregovorima s Facebookom da nekako spasi svoju aplikaciju. Oni su htjeli analizirati profile korisnika koji kupuju prvi auto i tražili bi karakteristike da vide koliko je netko siguran vozač i tako bi ih bodovali. Aplikacija je trebala biti na dobrovoljnoj bazi i nudili bi popust na standardnu cijenu, a ne povećanje cijene.