To je to što me zanima!

U zagrebački Amodo uložili 3 milijuna eura, žele se proširiti

Amodo je osnovan 2013., a bavi se razvojem prizvoda temeljenih na telematici. Odnosno, preko aplikacije korisnik može dobiti podatke o vožnji, a osiguravatelji nuditi prilagođene police
Vidi originalni članak

Venture capital fond Lead Ventures ulaže novih 3 milijuna eura zagrebačku insuretech kompaniju Amodo. Investicija će im omogućiti širenje tržišta i daljnji razvoj proizvoda temeljenih na telematici koje razvija Amodo, poput platforme Connected Insurance koja osigurateljima omogućava da ponude personalizirane proizvode kreirane prema ponašanju potrošača, a koju već koriste neki od najuglednijih osiguratelja diljem svijeta.

Preuzimanjem aplikacije vozač će na uvid dobiti brojne podatke koji se odnose na njegovu vožnju - koliko brzo vozi, kako se snalazi u zavojima, podatke o ubrzanju, kočenju i sl. Podatke zatim obrađuje analitički softver pa ih šalje vozaču u obliku informacije o tome koliko je sigurna i energetski učinkovita njegova vožnja. Vozači također dobivaju nagradu za pravilno i pažljivo ponašanje, u skladu s aplikacijom, a koje vožnju čini sigurnijom i energetski učinkovitijom.

Najveći interes za ovakav tip aplikacija imaju upravo osiguratelji jer je ponašanje u vožnji odlučujući faktor u procjeni rizika osiguranja vozila, vozača i putnika. To znači da vozači prilagodbom ponašanja mogu izravno utjecati na smanjenje troška osiguranja te značajno uštedjeti, dok osiguratelji dobivaju mogućnost ponude personaliziranih, “just in time” proizvoda u skladu s ponašanjem osiguranika.

Na primjer, vozaču automatski stiže ponuda za ugovaranje putnog osiguranja online u trenutku kada se približava granici, dok će vozačima koji učestalo putuju određenom rutom stići ponuda specifičnog kasko osiguranja ovisno o uvjetima vožnje osiguranika.

Tržište polica osiguranja temeljenih na ponašanju osiguranika (user-based insurance) iz godine u godinu bilježi sve veći rast. U ovom trenutku prodano je više od 25 milijuna polica za 417 različitih vrsta osiguranja temeljenih na ponašanju potrošača u 55 zemalja. Većina vodećih osiguratelja predstavila je ili planira predstaviti ovaj tip usluge, a predviđa se i kako će do 2025. godine ovo biti tržište vrijedno 95 milijardi USD, s godišnjim rastom od 18%.

Amodo je tehnološka tvrtka osnovana 2013. godine u Zagrebu i jedina tehnološka tvrtka u Hrvatskoj koja je razvila platformu temeljenu na telematici. Plaftorma je dosad skupila podatke s više od milijardu kilometara putovanja od 1,5 milijuna vozila.

- U zadnjih šest godina, Amodo je kreirao više od 25 proizvoda u 18 zemalja na 5 kontinenata za velike osiguratelje. U sljedeće tri godine želimo dinamično rasti i učetverostručiti broj osiguratelja s kojima radimo. U Lead Venturesu pronašli smo odličnog partner za tehnološki i poslovni razvoj Amoda, imaju značajnu snagu financiranja i široku mrežu poslovnih kontakata u regiji  – izjavio je Marijan Mumdziev, glavni izvršni direktor Amoda.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • komentator s marsa 18.05.2020.

    Znači ja bi zapravo dobrovoljno dao osiguravajučim kučama pristup hrpi privatnih podataka. Gdje se vozim, gdje idem za vikende, volim li na određenoj dionici malo stisnuti gas, cijeli niz podataka o mom stilu vožnje - na osnovu kojeg je moguće eventualno izraditi i psihološki profil...

Komentiraj...
Vidi sve komentare