Hrvatski građani poklone sve više kupuju preko interneta, pokazalo je istraživanje koje su proveli proveli magazin Ja Trgovac i agencija Hendal uoči božićnih i novogodišnjih blagdana.
Istraživanje je provedeno tijekom studenog na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Hrvatske starijih od 16 godina.
Pokazalo se da više od polovine anketiranih - 54,8 posto, namjerava barem dio kupnje obaviti na internetu, što predstavlja značajan porast u odnosu na 2018. godinu kada je to planiralo 41,8 posto građana i 2017. kada je takvih kupaca bilo 37,6 posto.
Velika većina građana - 80,9 posto, planira kupnju božićnih poklona, no manje ih je nego lani kada je to činilo njih 84,8 posto.
Pritom će ih 30 posto na poklone potrošiti do 200, a 32 posto do 500 kuna. Do 1.000 kuna planira potrošiti 13,7 posto građana, a više od 1.000 kuna izdvojit će njih 5,2 posto.
Većina građana, njih 61,2 posto, ističe kako na poklone planira potrošiti jednak iznos kao i prošle godine, dok je 22,9 posto onih koji planiraju smanjenje potrošnje u odnosu na 2018., a 15,9 posto je onih koji namjeravaju potrošiti više.
U usporedbi s prošlom godinom, rezultati nisu posebno drukčiji, navode iz Ja Trgovca.