To je to što me zanima!

Studija analizirala chemtrailse: Nema dokaza o teoriji zavjere

Tragovi koji ostaju iza aviona znak su da nas vlasti zaprašuju, mijenjaju klimu ili truju, tvrde zagovornici teorije zavjere, no znanstvenici u velikoj studiji tvrde da za to nema nikakvih dokaza
Vidi originalni članak

Teorija zavjere o 'chemtrailsima', tragovima koje za sobom ostavljaju avioni, a kojima se navodno čovječanstvo zaprašuje kemijskim agensima, pala je u vodu nakon nove studije koja je jasno zaključila kako tim tragovima na nebu nema ničega spornog. 

Zagovornici ove teorije, usprkos brojnim zannstvenim dokazima, tvrde kako tragovi koji ostaju iza aviona nisu samo tragovi kondenzirane pare, već tragovi kemijskih spojeva kojima vlasti tajno zaprašuju atmosferu kako bi kontrolirali vrijeme i ponašanje ljudi. Prije nekoliko godina u Zagrebu se prosvjedovalo protiv chemtrailsa, a o njima je često govorio i Krešimir Mišak. 

Nema dokaza o zavjeri

No, skupina atmosferskih stručnjaka koja je ispitana u ovoj studiji tvrdi kako toplina iz zrakoplovnih motora proizvodi kondenzacijske tragove koje vidimo na isti način kao što je to već desetljećima. Istraživači sa Sveučilišta Kalifornije, Carnegie Instituta i neprofitne organizacije Near Zero ispitali su 77 kemičara i geokemičara jesu li naišli na dokaze i tragove velikih programa za kemijsko zaprašivanje i 76 ih je odgovorilo da nisu. 

- Teorija zavjere povezana s chemtrailsima prilično se podudara s razvojem i rastom interneta, gdje se mogu naći stranice koje promoviraju taj oblik pseudoznanosti. Naše istraživanje pokazalo je vrlo malo slaganja u znanstvenoj zajednici oko teze da vlasti, vojska, zrakoplovne kompanije i drugi rade na tom raširenom i opasnom programu da se iz neba truje planet - rekao je profesor Steven Davis sa Sveučilišta Kalifornije u Irvineu, prenosi Forbes.

Tragovi su dokaz gustog prometa

Jedan od glavnih argumenata zagovornika ove teorije je da su chemtrailsi puno duže na nebu od običnih kondenzacijskih tragova. Znanstvenici pak jednostavno objašnjavaju kako je svake godine na nebu sve više zrakoplova koji moraju letjeti na većim visinama kako bi se smjestio taj gusti promet i tamo se javljaju kondenzacijski tragovi koji izgledaju dugotrajnije. A za mrežu takvih tragova jednostavno je objašnjenje da je promet sve gušći. 

No što je s toksičnim tvarima u vodi i tlu?

Zagovornici teorije chemtrailsa tvrde da je zagađeno tlo direktno povezano s kemikalijama iz zraka, no znanstvneici u ovoj studiji naglašavaju kako su ti uzorci beskorisni jer su metode kojima su prikupljani - poput staklenki s metalnim poklocpima - kontaminirale išta iskoristivo od starta. Stručnjaci tako navode da će staklenka, kao i metalni poklopac, kontaminirati uzroak, osobito ako tresete staklenku. Navodi se da ne može biti gori protokol za uzimanje uzoraka. 

Činjenica je da zrakoplovi zagađuju

Naravno, ovakva studija ne može se uzeti kao argument da su emisije zrakoplova bezopasne. Američka Agencija za zaštitu okoliša tako tvrdi da emisija stakleničkih plinova iz zrakoplovnih motora ugrožava zdravlje ljudi i okoliš dodatnim doprinosom klimatskim promjenama. Ugljikov-dioksid, duškikov-oksid i metan su plinovi koje emitiraju motori, a svi snažno utječu na klimu. Tako su zrakoplovi odgovorni za 12 posto svih emisija štetnih plinova u prometu, odnosno za 3 posto ukupnih emisija u SAD-u. No, emisije plinova iz zrakoplova ili automobila su dobro poznata materija i potpuno odvojena od chemtrailsa. 

Hoće li išta promijeniti?

Kako bilo, malo je vjerojatno da će ovakva studija išta načiti zagovornicima ove teorije. Ako išta, njihove bi stavove mogla dodatno učvrstiti kao novi znak zataškavanja. U nastavku možete pogledati i predavanje Nebojše Subanovića, poznatog meteorologa, ali i stručnjaka za mehaniku zrakoplova koji prilično jasno dodatno pojašnjava o čemu se ovdje radi. 

Idi na 24sata

Komentari 169

  • Zgrf_1 16.08.2016.

    http://www.globalresearch.ca/military-weather-modification-chemtrails-atmospheric-geoengineering-and-environmental-warfare/5356630 Vrijedi pročitati, vjerodostojniji članak od ovog plaćenog izmišljenog smeća gazde koji sjedi u masonskoj loži.

  • Zgrf_1 16.08.2016.

    http://www.globalresearch.ca/military-weather-modification-chemtrails-atmospheric-geoengineering-and-environmental-warfare/5356630

  • Lolcina_1 16.08.2016.

    Bitna stvar je da motor aviona izbacuje iz sebe zrak na 350 stupnjeva celzijusa, na vecim visinama gdje je temperatura duboko ispod nule je logicno da dolazi do kondezacije zbog velike razlike u temperaturi. Vidim neki kazu da tragove vide za vedra vremena, logicno jer ih nemozes vidjet kad je oblacno.Dok je avion na zemlji , i dok radi njegova manja turbina koja ujedno proizvodi struju dok je avion stacioniran ,ona takodjer stvara kondezaciju , tako da necudi da motori koji su mnogo veci od nje rade to isto. Airbus A380 ima maximalnu uzletnu tezinu od 590 tona i ogromne motore koji omogucavaju letenje takvoj "mrcini", a da nekazem da moze stati 200 000 litara kerozina u njegove spremnike. Druga stvar samo Frankfurtska zracna luka dnevno ima promet od 1300 aviona,da nespominjemo Londonski ,Pariski i jos par njih koji su medju najvecima u Europi , a k tome iz SAD-a dnevno leti bar 2000 aviona preko i prema Europi. Uzmite u obzir da American Airlines ima flotu od preko 1200 aviona. Zato se necudite sto ponekad vidite toliko tragova. I nitko lud nebi zaprasivo sebe, svoju djecu, obitelj.

Komentiraj...
Vidi sve komentare