U studenom je na hrvatsko tržište stigao redizajnirani C3. Simpatični gradski bestseler koji je do sada prodan u 850.000 primjeraka prošao je kroz blage dizajnerske promjene. Prednji dio s novim svjetlima i maskom izgleda dosta drugačije, na boku je promijenjen dizajn plastičnih štitnika 'Airbumpa', a straga praktično nema nikakvih promjena. Unutrašnjost je također nepromijenjena no nude se dvije nove mogućnosti unutarnjeg uređenja.
Citroën C3 sada izgleda svježije i više je prilagođen izgledu ostatka ponude ove francuske marke. Auto nudi više mogućnosti personalizacije zahvaljujući 97 mogućih kombinacija vanjskog izgleda, a tu su i tri jedinstvene krovne naljepnice i nova vrsta naplataka.
Novi C3 nudi i mnogo više udobnosti zahvaljujući činjenici da su u ovaj segment po prvi puta ugrađena nova sjedala Advanced Comfort koja se obično pojavljuju samo u višim segmentima.
I tehnologija je unaprjeđenja. Tu je sada 12 mogućih tehnoloških rješenja za pomoć u vožnji, Connect Assist za pružanje pomoći na cesti i hitne slučajeve, Connect Nav i pripadajući dodirni zaslon od 7’’ i Connect Play koji služi poput 'produžetka' pametnog telefona.
Ponuda motora je dobro poznata. Osnovu predstavlja benzinac obujma 1,2 litara s 83 KS, a njegova turbo verzija ima 110 KS. Tu je jedan dizelski motor sa 102 KS. Snažniji brzinac moguće je dobiti i s automatskim mjenjačem sa šest brzina.
Nude se četiri razine opreme, a to su Live, Feel, Feel Pack i Shine. Osnovni model košta 91.900 kuna, za snažniji benzinac treba platiti od 110.900 kuna, a dizelska verzija košta od 118.900 kuna.