Nakon što je Google najavio da će ime i fotografije korisnika uskoro početi stavljati u svoje online oglase, mnogi korisnici Google+ mreže odlučili su da to neće prihvatiti tek tako, piše Huffington Post.
Kako bi pokazali Googleu da se ne slažu s ovom odlukom, odlučili su zamijeniti svoje profilne fotografije i postaviti onu Googleova šefa Erica Schmidta. To bi trebalo značiti da će se uz oglas u kojem ste kliknuli da vam se sviđa lokalni salon za masažu sada pokazati i slika Erica Schmidta, a ne vaša. Naravno, vaše ime i dalje će biti ovdje.
Googleova promjena u prikazu oglasa slična je Facebookovim Sponzoriranim pričama, a Google će od studenog moći sve vaše komentare i preporuke restorana, ili komentare na YouTubeu iskoristiti u oglasima. Naravno, uz par klikova moguće je ne sudjelovati u cijeloj oglasnoj priči.
Google želi koristiti vašu sliku i ime kako bi prodavali oglase