Jurilica iz 1980-ih, a unutra najmodernija oprema i cijena od 450.000 eura. Tako bi se ukratko mogao opisati prvi serijski Tedson Daydream, “restomod” Porschea 911 iz serije 964, koji je u ponedjeljak iz radionice Tedson Motors samoborskog poduzetnika Gorana Turkića (47) otišao kupcu. Za ovaj automobil bio je spreman platiti navedeni iznos, ponajviše zato što se radi o “restomodu” - potpuno restauriranom starome modelu automobila s novim i modernim komponentama.
POGLEDAJTE VIDEO:
- Prvi Tedson Daydream je u ponedjeljak transportiran na New York Auto Show, a zatim ide kupcu - rekao nam je Turkić, koji je organizirao i mini event za rastanak s Daydreamom.
Međutim, jedan Daydream ostaje uz njega, a to je onaj koji je u siječnju upoznala cijela Hrvatska kad ga je sam Turkić razbio na savskom nasipu. Tad je sletio s ceste tijekom snimanja video materijala dronom.
- Htjeli smo snimiti još jedan kadar za kraj, no na cesti je bio šljunak i u zavoju me izbacilo na bok. Nije se radilo o dječjem divljanju već snimanju materijala za tržište - priča nam Turkić dok ponosno stoji uz prvi serijski Tedson Daydream od 390 KS.
Kako kaže, otkad zna za sebe crta automobile, no otišao je ipak na studij fizike u Ameriku.
Prvi 911 je kupio 2015. koji je samo restaurirao, a zatim kupio seriju 930.
To je bio prvi restomod za kojeg i danas nude bodykit od ugljičnih vlakana. No zaključio je da 930 nije dovoljno razvijen za ozbiljnije dorade, pa je Daydream nastao na novijoj platformi serije 964.
- Prototip smo već predstavili na prestižnom sajmu u Monte Carlu. Riječ o jednoj od najcjenjenijih izložbi luksuznih automobila u svijetu. Odvija se pod pokroviteljstvom Princa Alberta II., ali ga posjećuje i ozbiljna klijentela - zaključuje Turkić koji je na sajmu svoj Daydream vrijedan 450.00 eura parkirao uz bok slavio Aston Martin Valhalle i Maseratija MC20, nove McLaren Arture i mnogih drugih.
Nude tri vrste pogona, auto završili ranije
Iako je rok bio 12 mjeseci, ekipa u Tedson Motorsu je to napravila za četiri mjeseca, te nude čak tri vrste pogona.
Dorađeni 3,6, 3,8 ili 4,0-litreni boxer s do 390 KS. U ponudi je i u suradnji s tvrtkom Vonnen iz Silicijske doline razvijeni hibrid koji se sastoji od boxera 4.0 s 390 KS, električnog zamašnjaka s dodatnih 150 KS i sprijeda ugrađene baterije od 1 kWh.
- Isti sustav radi i za današnji tekućinom hlađeni 911, a mi smo ga doradili i uskladili sa zračno hlađenim motorom iz serije 964. Treća je električna verzija u suradnji s Revive Automotive iz Hamburga, koji radi i tehnologiju za Volkswagen ID - rekao je Turkić te dodao da to znači da se može registrirati bilo gdje u svijetu, jer ima TÜV-certifikat i njemačku E-pločicu.
Naravno, nude i jamstvo.
Samoborac s prebivalištem u Zagrebu, iako živi svoj dječački san morao je puno riskirati.
- Bilo je izazova i rizika, no zaista smo ponosni na proizvod. Ovakav projekt možeš razumjeti ako voliš automobile, tako da oni koji su trebali biti oduševljeni, su bili oduševljeni. Podrška puno znači, mnogo je uloženo vremena i novaca - zaključuje Turkić.