Mnogi su dosad imali opciju ignorirati najnoviji redizajn Facebooka za računala i privremeno se vratiti na stari, no početkom rujna novi izgled aktivirat će se svima, a 'stari Fejs' odlazi u povijest.
Novi izgled Facebooka uveli su još u svibnju i korisnike je iznenadio minimalizam, zbog čega je velik broj korisnika odmah iskoristio opciju prebacivanja na stari Facebook. Vrh stranice ostao je bez plave trake, ikone su sada veće, a izgled su promijenile i ikone.
U sredini stranice sada dominiraju Facebook Priče koje su sada u pravokutnicima, a odmah ispod nižu se postovi. Naravno, u Facebooku računaju da će korisnici zbog ovih promjena provoditi više vremena na društvenoj mreži i trebat će vremena za privikavanje na novi izgled, no brojni komentari na društvenim mrežama pokazuju da im redizajn baš i nije sjeo.
Neki tako pišu da će im redizajn biti konačni razlog da obrišu Facebook, a drugi da bi oni koji stoje iza redizajna trebali dobiti otkaz.