To je to što me zanima!

Prostrana limuzina sa slavnim imenom stigla je i u Hrvatsku

Još 1968. Chevrolet je predstavio prvi Malibu. Sad pod tim imenom stiže elegantna limuzina duga 4,9 metara s dizelskim motorom od 160 KS i cijenom od 225.600 kn
Vidi originalni članak

Chevroletova američka povijest iznimno je bogata, pa ne čudi što i u Europi korejski brend pod američkom značkom nastoji profitirati od tog nasljeđa. Logično je stoga što su posegnuli za slavnim imenom Malibu i njime ukrasili svoju novu veliku limuzinu.  Malibu izgleda vrlo dobro, sprijeda uspješno skrivajući činjenicu da je nastao na osnovi Insignije, a straga snažno podsjećajući na sportski Camaro. Interijer je prostran i komforan, čak i na stražnjim sjedalima, dok prtljažnik nudi 545 litara. Pokreću ga dva motora.

Slabiji je dizelaš obujma 2.0 litre od 160 KS, dok 2.4-litreni benzinac ima 167 KS. Ipak, oba modela pojure preko 200 km/h, a do 100 km/h stižu za manje od 10 sekundi. S bogatom serijskom opremom dizelski Malibu stoji 225.600 kuna, a benzinski (dolazi samo s automatskim mjenjačem) 248.900 kuna.

Cruze sada i s prtljažnikom od 500 litara

Nakon verzije s peterim vratima Cruze na tržište stiže i kao karavan. Oblikom karoserije očito naginje obiteljima, ali i onima koji vode aktivan život, pa im veći prtljažnik treba za sportske rekvizite. Cruze Station Wagon nešto je duži od limuzine, a ima prtljažni prostor od 500 litara koji se preklapanjem stražnje klupe može povećati do 1478 litara. Prtljažnik je vrlo uspješno ukomponiran u liniju Cruzea, ne samo dizajnerski nego i aerodinamički. Uz to, Cruze donosi neke manje vizualne promjene za 2013. godinu. Tako su i prednja maska i prednja svjetla te maglenke nešto drukčiji, a promijenjen je i izgled središnje konzole u interijeru. Cruze SW već je u prodaji u domaćim salonima, a osnovni model s 1.6 motorom od 124 KS i LS+ paketom opreme (ABS, ESC, šest zračnih jastuka, klima-uređaj, el. pokretana stakla i sl.) kod nas stoji 108.500 kuna.

Idi na 24sata

Komentari 39

  • RobertZandt 11.09.2012.

    Nije nastao po modelu insignije nego Epice.. A stari je vozio đipove cijeli život. Zadnji je bio Opel Antara te je sad kupio godinu dana staru epicu, benzin, najbolji paket opreme. Dakle kaže da se preporodio.. Auto klizi, brdo stvarčica, sve dotjerano, utegnuto.. Za razliku od prijašnjeg opela ovo je avion iako cjenovno to baš ne drži vodu..

  • davorek1 10.09.2012.

    Saab 9.5 je bio Opel Vectra. Želim samo reči da ovaj auto ima zvučno ime, ali sjetite se da je to samo Daewoo!! To nije amerikanac niti s pravim Chevoletom ima ikakve veze. I taj chevrolet, kao i Kia kao i Hyundai više nisu pristupačni auti. Prije su bili lošijeg dizajna ali si ga barem mogo kupiti. Pogle cijene sad Hyundaija ili Kie...čovječe, napuhano, a ovakao veliki auto (korejski) se kasnije ne može prodati

  • 10.09.2012.

    Pa nisu normalni ovi amerikanci/korejci što god da jesu. Pazi ti diesel 2.0 od 160 KS i 2.4-litreni benzinac od 167 KS. Ovaj prvi troši sigurno 10 litara a ovaj drugi sigurno 12 i to prosjeka i to sve uz paprenu cijenu koja već ulazi u sveto trojstvo. Stvarno ne znam što bi ljude trebalo natjerati da kupe taj auto. Niti je provjereno pouzdan a ako je kvaliteta kao ostali Chevorleti ili Opel onda neka se stvarno pokopaju.

Komentiraj...
Vidi sve komentare