To je to što me zanima!

Ovaj GLA je potpuno drugačiji SUV s nevjerojatnih 421 KS

Isprobali smo kompaktni SUV koji potpuno drugačiji od onog što zamislite kad čujete SUV. Ovo je pravi sportski auto koji juri 270 km/h, a 100 km/h uhvati za malo više od četiri sekunde
Vidi originalni članak

Četiri ispušne cijevi, impresivni difuzor, crvena kliješta kočnica i mnogi drugi detalji jasno otkrivaju da ovo nije običan Mercedesov kompaktni SUV. Ovo je ono što od komaktnog premium SUV-a nastane kad se posla prihvate inženjeri iz AMG-a. 


Ovo je GLA u AMG verziji, rasni sportski auto s najsnažnijim četverocilindričnim motorom ugrađenim u jedan serijski auto. Dvolitreni turbo motor razvija snagu za kakvu je Mercedes prije dvadesetak godina trebao V12 motor i to najbolje pokazuje do kuda nas je danas downsizing doveo.

Kako tih 421 KS u praksi radi i koliko je ovaj GLA moćan auto saznali smo iz prve ruke, na prezentaciji koju nam je Mercedes priredio u Hrvatskoj. GLA smo imali prilike voziti na dionici od Zagreba do Grobnika i natrag što je bilo dovoljno da shvatimo kako je ovo rasni supersportaš među SUV-ovima. 


Ubrzanja su strelovita, auto do 100 km/h stiže za samo 4,3 sekunde, no i kada stisnete gas pri 100 km/h, GLA vas zakuca u sjedala kakvom silinom juri naprijed. Maksimalna brzina je 270 km/h, a i sve drugo vezano uz vožnju je impresivno. GLA zavoje drži besprijekorno. Iako ćete u svakom trenutku biti svjesni da ste u povišenom SUV-u, auto će strelovito juriti zavojima i vrhunski kočiti.

Pogon je serijski na sve kotače, a mjenjač automatski AMG Speed Shift s osam brzina i dvostrukom spojkom. Impresivan je i grubi zvuk iz ispuha popraćen povremenim pucanjem i “grgljanjem”. 


AMG GLA 45 S kojeg smo isprobali Mercedes nudi i umjerenije verzije. “Običan” GLA 45 ima 387 KS, a tu je i AMG GLA 35 koji je nešto umjerenija sportska verzija sa “samo” 306 KS i ubrzanjem do 100 km/h za 5,1 sekundu. Taj model stoji 384.718, GLA 45 492.546, a S verzija koju smo vozili 533.793 kune. 

Idi na 24sata

Komentari 10

  • Major Gašpar 06.08.2020.

    Mercedesi su po vlastitom iskustvu od prije 15-ak godina udobni i brzi automobili i to je nažalost sve ! Po učestalosti mog boravka u servisu dok auto nije prešao 100.000 km neki zaposlenici su mislili da sam njihov novi kolega ,a reklamacije su stvarno bile lepeza tehničkih pogrešaska i loš izbor tehnologije materijala od kože na volanu koja se nakon 14.000 km počela ljuštiti kao da je stara 30 god. tako da je volan morao biti zamijenjen, koža na sjedalima odnosno boja je nakon otprilike 20.000 km počela otpadati kao na starom kršu iz kokošinjca ,da ne pričam o zračnom ovjesu koji je do 100.000 km 3. puta padao tako da se nije mogao voziti brže od 30 km/h ne mogu nastaviti niz pohvala kvaliteti ,a radilo se o S klasi jer nemam vremena ! Nadam da su novi mercedesi riješili te prepreke ali u moje dvorište više nikad !

  • pišemistinu 02.08.2020.

    Prevara...godinu dana će voziti pa će se pokvariti ili se zapaliti u vožnji!

  • slabokrvni prodavač magle 02.08.2020.

    Čemu 421KS, kad nigdje ne smiješ voziti brže od 130 km na sat?

Komentiraj...
Vidi sve komentare