To je to što me zanima!

Ostati zauvijek mlad: Abarth 595 želi vas natjerati na grijeh

Abarth 595 Competizione, jedan od najuzbudljivijih automobila na našem tržištu, jednostavno tjera na jurnjavu, a kod njega je već na prvu jasno da ovo nije običan Fiat 500
Vidi originalni članak

Ovo je idealan automobil da izgubite vozačku dozvolu. Shvatite to čim sjednete u školjkasta, gotovo trkaća sjedala, upalite motor, a iz ispuha zavodljivo zagrmi, glasnije nego u bilo kojem drugom malom sportskom autu.

Svojim izgledom, zvukom, strelovitim ubrzanjima, pucanjem iz ispušnog sustava Abarth 595 Competizione radi sve da i kod najsmirenijeg vozača izazove navalu adrenalina i natjera ga na prometni grijeh. I onda nije niti čudo da se u trenutku samo uhvatite kako jurite 120 km/h tamo gdje je dozvoljeno 60, a da ne znate kako se to uopće dogodilo. Abarth 595 izgledom jasno daje do znanja da se radi o poboljšanom Fiatu 500, legendarnom retroautomobilu koji s Abarth značkom želi zapapriti najboljim gradskim sportašima na svijetu.

Iako se s 1,4-litrenim turbomotorom koji razvija 180 KS na prvu čini inferiornim Cliju R.S. 208 GTI, Polu GTI, Miniju JCW i ostatku “kreme” u ovoj klasi, Abarth 595 Competizione je, po našem mišljenju, najuzbudljiviji automobil ovom društvu. Možda ne najbolji, definitivno ne najbrži, no bez sumnje uvjerljivo najuzbudljiviji. Osim vrlo glasnog i dobrog zvuka iz Record Monza ispuha praćenog nimalo diskretnim povremenim pucanjem prilikom mijenjanja brzina, 595 ima očaravajuće izravan i komunikativan upravljač te ovjes koji je napravljen samo s jednom svrhom - što brže projuriti kroz zavoj iako pritom začuđujuće nije pretjerano neudoban.

Robotizirani sekvencijalni mjenjač ima samo pet stupnjeva i zapravo je lošija strana Abartha. Krade dio performansi (0,2s do 100 km/h) i može biti dosta neudoban zbog izraženog trzanja. No činjenica da brzine možete mijenjati polugicama iza upravljača bitno popravlja dojam.  Abarth 595 je definitivno automobil za mlađe vozače, one koji vole i znaju voziti. Osim činjenice da lako i uz užitak postignete brzinu s one strane zakona, nije opasan i brzo se uvuče pod kožu. Izgleda muški, vozi se muški i ima sportsku sirovost, nešto što je kod automobila ove klase zbog težnje za uglađenošću i svakodnevnom uporabnom vrijednosti iščeznulo.

Cijena je visoka, no na razini konkurencije. Realno, najmanje novca za iskonski sportski auto. 

TVORNIČKI PODACI
masa: 1090 kg
dimenzije: 366x163x149cm
obujam:  9999 ccm
snaga:  132 kW/180 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  6,9 s
najveća brzina: 225 km/h
potrošnja:  5,8 l /100 km
cijena: 230.077 kn (testni model)   226.997 kn (bez doplata)

Testirani Abarth 595C Competizione MTA u opremi ima Brembo kočnice, sportska sjedala i ispuh, 17” alunaplatke,  automatski mjenjač s ručicama za mijenjanje na volanu, zaslon osjetljiv na dodir...

Idi na 24sata

Komentari 46

  • komentator s marsa 18.02.2017.

    2017. godina je a oni u automobilu od 230000kn nude automatski sekvencijalni mjenjač sa 5 brzina?! Takve je BMW prvi puta ugradio 1992 (ako netko ima drugačiji podatak neka me ispravi). Ubrzanje uz ovaj mjenjač kako navode pada što je već zadnjih par godina upravo obrnuto pa se s modernim automatskim mjenjačima vrijeme ubrzanja smanjuje. Uz sve to kako kaže malo trza ali ipak je to uredu - valjda to pridodaje sportskom štihu.

  • realnost1110 18.02.2017.

    Dodas jos 4-5 tisuca eura i imas novog bmw-a trojku sa boljom opremom i sigurno je bolji nego ovaj pokusaj sportskog auta

  • Mučki Provokator 17.02.2017.

    moja tuš kabina je veća od ovog pokušaja auta

Komentiraj...
Vidi sve komentare