Produžena i praktičnija izvedba Audijeva kompakta neznatno je veća od prethodne, no zato u unutrašnjosti pruža osjetno više prostora te prtljažnik od 380 litara. Posljedica je to međuosovinskog razmaka, koji je narastao za punih šest centimetara. Istodobno je pala masa, i do 90 kilograma u odnosu na prethodnika, što A3 Sportback čini zabavnijim u vožnji, ali i štedljivijim - u prosjeku oko 10%. Primjerice, u kombinaciji s 1.6 TDI motorom Sportback po tvorničkim podacima troši samo 3,8 l/100 km.
Ponuda motora se za sada sastoji od tri benzinca i tri dizelaša. Benzinci razvijaju između 122 i 180 KS, a dizelski motori 105 do 184. Najveća novost u ponudi je 1.4 TFSI sa 140 KS, kojem se prema potrebi gase dva cilindra te se tako postiže prosječna potrošnja od 4,7 l/100 km.
U vožnji je A3 Sportback vrlo sposoban automobil. Uvjerljiv ovjes, kočnice i upravljač opraštaju vozačke pogreške i omogućavaju vrlo brzu vožnju bez obzira na podlogu. Sve to je još uvjerljivije u kombinaciji s Quattro pogonom i S-tronic mjenjačem s dvostrukom spojkom, koji se nudi uz baš sve motore u ponudi A3 Sportbacka.
U Hrvatskoj od ožujka
Prodaja kod nas počinje krajem zime, no cijene još nisu poznate. U Njemačkoj osnovni model stoji 22.500 eura.
Napredni sustav MMI
Unutrašnjost je impresivno kvalitetna. Multimedija je naprednija nego na bilo kojem drugom Audiju - nudi Facebook, Twitter, Google Street View...