To je to što me zanima!

Nije najuzbudljiviji, ali Berlingo je najbolji pravi obiteljski auto

Ako se gledaju vrijednosti važne za veliku i aktivnu obitelj, Berlingu je teško naći konkurenciju. Treća i dosad najrazigranija generacija na tržište izlazi ove jeseni, a cijene još nisu poznate.
Vidi originalni članak

Kad bismo gledali isključivo vrijednosti koje su važne za čitavu veliku i aktivnu obitelj, novi Citroën Berlingo bi teško našao pravog konkurenta. Naravno, Berlingo nije previše uzbudljiv automobil za vozača, nije ni neka dizajnerska pojava, no u svemu drugome briljira.

Nova generacija najuspješnijeg modela u ovoj klasi preuzela je novi dizajnerski izričaj s dvostrukim prednjim svjetlima, a tu su plastični bočni štitnici Airbumps. Izgledom je treća generacija Berlinga najupečatljivija i najrazigranija dosad, a nudi i mnogo mogućnosti za individualizaciju.

Zahvaljujući kombinaciji nove platforme sprijeda i stare platforme straga, Berlingo pruža mnogo bolje vozne osobine, višu razinu komfora, a pritom ostaje velika nosivost potrebna za ovu vrstu automobila.

Nova generacija Berlinga dugačka je 4,4 metara, no nudi se i XXL verzija s dužinom od 4,75 metara i impresivnim prtljažnikom obujma od 1050 do 4000 litara. Kraća verzija, koja bi trebala biti uobičajenija, ima prtljažnik od također impresivnih 775 litara, što je 100 litara više od prethodnika. Tu je i čak 28 pretinaca s dodatnih 186 litara zapremnine.

U vožnji se Berlingo ponaša neobično dobro za ovu klasu automobila, a vozne karakteristike su gotovo dobre kao kod SUV-a C3 Aircrossa.

Pogotovo je to impresivno kod top modela s 1,5-litrenim dizelskim motorom, 130 KS i automatskim mjenjačem s osam brzina. U ponudi su još dva dizelska motora sa 75 i 100 KS te 1,2-litreni benzinci s turbopunjačem i 110 ili 130 KS.

Novi Citroën Berlingo na naše tržište dolazi ove jeseni, a cijene se za sada ne znaju. Produžena XXL verzija, kao i vrlo popularna teretna varijanta dolaze nešto kasnije.

Tehnološki najnapredniji

Berlingo kao prvi u klasi nudi brojne novosti. Može ga se opremiti head up zaslonom, adaptivnim radarskim tempomatom, sustavom za održavanje voznog traka, automatskim parkiranjem i bežičnim punjenjem telefona. Dizajn unutrašnjosti je atraktivniji, a materijali osjetno kvalitetniji.

Mnogo tehnologije

Automobil je opremljen radarom na kojemu se temelji sustav Audi pre sense front za pomoć u vožnji. Radarskom tehnologijom koristi se i adaptivni tempomat. A1 je dobio i kameru za parkiranje te sustav automatskog parkiranja.     

Idi na 24sata

Komentari 17

  • DerKommissar 04.07.2018.

    To je za utovarit 6 kegova PANa i pravac gorice

  • 04.07.2018.

    udoban auto ima dosta prostora

  • kaius 04.07.2018.

    svaki auto nađe svog kupca, meni se ne sviđa i nebi ga uzeo jer i preferiram berline,ali zato ne mislim da nije dobar za nekoga tko u njemu vidi prednosti i upotrebljivost za svoje potrebe i taj neče nikad uzet berlinu nego baš jedan takav auto.ja bi ga recimo da mogu i treba uzeo jer je komotniji ulaz izlaz iz njega,prostranost (i za posao ili slično) itd itd,.. ali kako sam godinama i brojem auta koje sam probao prvo i glavno što bi trebali je probat ga,bilo koji auto prije kupnje. i napravit snjim barem 200-300 km na više vrsta cesta i vidjet ako se osjećaš u njemu udobno i za duže relacije ili za grad itd.nje uvijek pametno sudit samo po izgledu,često se možeš iznenadit da auto koji misliš da je ok poslije ustanoviš da i nije baš tako

Komentiraj...
Vidi sve komentare