Službeni profili tvrtki i proizvoda na društvenim mrežama najlakši su način da izrazimo svoje mišljenje o njima, a obično ljude na reakciju potakne negativno iskustvo, stoga ne čudi da kompanijski profili na društvenim mrežama postaju službe za korisnike. Oko 10 posto ljudi na nešto se žali svaki dan, 17,2 posto njih svaki tjedan, a godišnje se na društvenim mrežama objavi oko 897 milijuna pritužbi, pokazalo je istraživanje tvrtke Venture Beat koje bi tvrtkama trebalo pomoći kako da što efikasnije koriste svoje kanale na društvenim mrežama i da bolje komuniciraju s korisnicima.
To im je svakako potrebno, budući da je istraživanje - provedeno na više od 11.000 američkih korisnika interneta, pokazalo da 32,8 posto tvrtki nikad ne odgovori na pritužbe korisnika. Kao svijetli primjeri navedene su tvrtke Nike, Sony i HP, dok su negativni, oni koji ne mare za kritike koje njihovi korisnici ostavljaju na društvenim mrežama - Comcast, Verizon i Walmart.
Na popisu tvrtki koje dobivaju najviše upita nema puno iznenađenja. To su telekomi, koji su i u Hrvatskoj među prvim uspostavili online službe za korisnike te veliki prodajni lanci. Međutim, zanimljiv je podatak da je tvrtka na koju se najčešće ljudi žale na društvenim mrežama - Facebook!
Vip forum je online zajednica u kojoj možete pronaći iskustva i savjete vezane za tehnologiju i gadgete te saznati odgovore na pitanja o različitim proizvodima i telekomunikacijskim uslugama.