U analizu će biti uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u području tržišnih komunikacija, raspoređene u sedam grupa. Cilj istraživanja je analiza tržišta za 2017. godinu, odnosno stjecanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijima.
Agency Report je prvi projekt ovog tipa u Srbiji, koji na ovaj način tretira tržište marketinških agencija i sveobuhvatno ga prikazuje. To je jedinstvena istraživačko-izvještajna platforma koja ima višestruku namjenu i dalekosežne utjecaje na marketinšku industriju. Agency Report je zamišljen kao jedinstveni registar agencija s činjenicama o njihovom radu, uspjesima i poslovanju. To će biti javna platforma, online dostupna, koja omogućuje interaktivnu analitiku. Platforma će sadržavati različite prikaze podataka, a omogućit će i kombinirane prikaze različitih indikatora prikupljenih tijekom istraživanja.
"Objavljivanje poslovnih rezultata agencija praksa je na svim razvijenim tržištima svijeta. Svi smo svjesni činjenice da je samo trasparentno ujedno i snažno tržište, koje stvara zdravu konkurenciju i ide korak naprijed. S druge strane, ako ne znamo gdje smo, sasvim sigurno ne znamo ni u kojem pravcu želimo ići. Zato hvala svim agencijama što će izdvojiti svoje vrijeme, sudjelovati u istraživanju i na taj način dati svoj doprinos struci i transparentnosti tržišta u Srbiji", rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO portala Marketing mreža.
"Iznad svega poštujemo transparentnost, a to je jedan od načina da zaštitimo pravila struke. Ovaj projekt, na vrlo konkretan način, pretvara ove vrijednosti u praksu. Agency Report, kao projekt, izuzetno je važan za nas, kao agencije koje posluju u području tržišnih komunikacija, ali, prije svega, za naše klijente. Kao industrija, s klijentima živimo, s njima kreiramo vrijednosti, i bez njih ne postojimo. Smatram da je vrijeme da klijentima damo jasan pregled naše industrije. Također, za nas je važno da imamo što vjerniju sliku nas samih, jer samo tako, možemo rasti I mijenjati se", rekla je Snežana Savić, Business Development Director agencije IPSOS Strategic Marketing.
Istraživanje će u naredna dva mjeseca biti provedeno u dva vala. Prvi val predstavlja prikupljanje podataka od agencija, kroz dobrovoljnu online anketu, dok drugi val predstavlja prikupljanje i analizu javno dostupnih podataka o poslovanju, uključujući i podatke iz Agencije za privredne register Republike Srbije.