Bugatti Chiron
Stigao je automobil koji će vrlo skoro i službeno postati najbrži na svijetu, no Chiron nije takvo čudo kako smo zamišljali. Za razliku od prethodnika Veyrona koji je bio senzacija bez konkurencije, novi Chiron već na samom početku nema neke velike prednost pred konkurentima. W16 motor ima 1500 KS, ubrzanje do 300 km/h traje 13,6 sekundi, a maksimalna brzina je ograničena na 420 km/h. Impresivnije brojke u pogledu ubrzanja mogu ponuditi Koenigsegg, ali i Rimac. Veyron je još 2005. jurio 407 km/h i 300 hvatao za oko 15 sekundi, što relano nije puno lošije od brojki Chirona.
Koenigsegg Regera
Švedski Koenigsegg je predstavio auto koji nadmašuje Bugattija u gotovo svim poljima. Regera je hibrid s 1520 KS, bez mjenjača, a zahvaljujući inovativnom izravnom pogonu do 300 km/h stiže za 10,9 sekundi (gotovo tri sekunde brže od Chirona), a 400 km/h hvata za oko 20 sekundi. Ne zna se točna maksimalna brzina, jer je šveđani realno nemaju gdje testirati. Jedina staza na kojoj je to moguće u vlasništvu je VW grupacije. Za razvoj i proizvodnju jednog dijela baterijskog i hibridnog sustava zadužen je naš Rimac.
Rimac Concept_S
Pored serijske izvedbe dobro poznatog Concept_One koji ima "samo" 1088 KS, tvrtka Rimac je predstavila i Concept_S, radikalni supersportski električni auto s 1384 KS. Osim što je uvjerljivo najbrži električni cestovni automobilu u povijesti ovaj model u mnogočemu nadmašuje najbolje superautobile iz Ženeve. Naime, u ubrzanju do 200 km/h za samo 5,6 sekundi Concept_S je osjetno brži od oba glavna rivala, Chirona i Regere. A stisnete li gas do daske može juriti 365 km/h. Concept One je ovdje ograničen na 355 km/h.
Arash AF10
Slabo poznati Arash je u Ženevu stigao s hibridnim AF10 koji kombinira V8 motor i četiri elektromotora za ukupnu snagu od 2080 KS! Apsolutni svjetski rekord za cestovne automobile. Ipak, ako pogledamo detaljnije automobil uopće nije tako spektakularan. Naime, postiže maksimalnih 323 km/h, za što je Porscheu 911 R dovoljno i 500 KS, a i ubrzanje do 100 km/h za oko tri sekunde je na razini auta od 600-700 KS. Spektakularan nije niti izgled. Arash AF10, naime, ostavlja dojam kao da je izašao iz 90-ih.
Lamborghini Centenario
Iako juri brže od 350 km/h i ima čak 770 KS, novi Lamborghini Centenario jedva bi ušao u Top 10 najsnažnijih automobila predstavljenih u Ženevi. No zato je cijenom pri samom vrhu što ga čini jednim od najimpresivnijih izložaka u Ženevi. Naime, stoji 1,75 milijuna eura bez poreza. Proizvest će se samo 40 primjeraka, dvadeset kabrioleta i 20 coupea, a čitava serija je unaprijed rasprodana. Naravno, većina kupaca dolazi iz arapskih zemalja.