To je to što me zanima!

Lav riče glasnije nego ikada, novi Peugeot 308 obara s nogu

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Novi Peugeot oduševljava dizajnom, a nudit će se uz benzinske, dizelske i plug-in hibridne pogonske sustave. U Hrvatsku stiže krajem godine, a cijene se još ne znaju
Vidi originalni članak

Peugeot zna raditi zaista lijepe aute. Još jedan dokaz za to je novi 308. Još jedan predstavnik Peugeotovog 'novog vala' koji je započeo s 3008 i nastavio se modelima 5008, 508, 208 i 2008 zaista je lijep auto. I vrlo upadljiv. 

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Iako danas zbog SUV-ova kompakti nisu više najtraženija roba na tržištu još uvijek su jedna od najprodavanijih klasa u Europi. Uzevši to u obzir, kao i činjenicu da je 308 do danas prodan u više od sedam milijuna primjeraka jasno je da će i novi 308 biti vrlo važan 'igrač' na tržištu. 

Osim izgleda na koji smo već navikli kod drugih Peugeota novi 308 donosi i još jednu dobro vidljivu novost. Ovo je prvi Peugeot koji nosi novi znak marke, upečatljivu lavlju glavu na štitu. Auto također djeluje mnogo agresivnije i 'nabildanije' od prethodnika, a osim dizajnerskim linijama to može zahvaliti i manjoj visini (2 cm manja) te većoj širini. 

 

Unutrašnjost je samo evolucija trenda koji je započeo s 3008. U kombinaciji sa, sada već klasičnim, i-Cockpit rješenjem unutrašnjost 308 izgleda odlično i profinjeno. U unutrašnjosti dominiraju digitalni instrumenti od 10" (od razine opreme Active) i veliki dodirni zaslon koji je u seriji 10", a sve je to uljepšano mnogim detaljima poput karakterističnih 'klavirskih' tipki i soft touch tipki (peugeot ih naziva 'i-prekidačima') za najvažnije funkcije, minijaturnom ručicom mjenjača, raznim ukrasima...

Peugeot je značajno poboljšao infotainment sustav. Funkcija zrcaljenja sada je bežična i moguće je povezati dva telefona putem Bluetootha u isto vrijeme. Zaslon visoke razlučivosti može se u potpunosti i na jednostavan način prilagođavati, može prikazivati više prozora te ima widgete i prečace, vrlo je jednostavan za upotrebu i brzo reagira na dodir. Novost je i naredba 'OK Peugeot' za glasovno prepoznavanje prirodnog govora.

Automobil je osjetno veći od prethodnika. Duljina mu je sada 436 cm što je 11 cm više, a međuosovinski razmak je povećan za 6 cm. To je garancija za više mjesta u kabini i prtljažniku u koji sada stane 412 litara što je među najboljim vrijednostima u klasi. Peugeot ističe i nova deblja stakla te ekskluzivni premium Focal audio sustav s deset zvučnika. 

Punda benzinskih i dizelskih motora je dobro poznata. Riječ je o benzincima obujma 1,2 litara s tri cilindra koji razvijaju 110 i 130 KS te 1,5 litrenom dizelašu sa 130 KS. Uz snažniji benzinac i dizelski motor nudi se i automatski mjenjač s osam brzina.

Vrh ponude pogonskih strojeva čine plug-in hibridni sustavi. Slabiji kombinira benzinski motor od 150 KS s električnim od 110 KS te ima ukupnih 180 KS. Snažniji model ima benzinca od 180 KS, električni motor od 110 KS i ukupno 225 KS. Baterija je kapaciteta 12,4 kWh, a doseg pri isključivo električnoj vožnji 60 kilometara za slabiji i 59 km za jači model (WLTP tvornički podaci). Uz nadoplatu snaga punjenja je 7,4 kW, a serijski upola manja. 

Jasno je da će snažni hibridi imati vrhunska ubrzanja i druge performanse, no o detaljima Peugeot još šuti. Tako se ne zna ni cijena, no saznali smo da će auto na hrvatsko tržište stići u posljednjem kvartalu godine, dakle između listopada i kraja kraja prosinca. 

 

 

 

 

Idi na 24sata

Komentari 85

  • velist 21.03.2021.

    Bočna linija me nekako podsjeća na BMW

  • nap 20.03.2021.

    super auto

  • OBJEKTIVNIopettu 19.03.2021.

    Je, dio to do golfa. Golfu rubnjaci procvjetaju kroz 5 godina a uzmemo li najnoviju rugobu od golfa osmice, stvarno je daleko od golfa ali ispred. Kupci vw obveznu uz kupnju polovnjaka kupuju i kantu hrdje i koju kilu kita i to jos dobro plate. Koga smeta istina nek ga i boli.

Komentiraj...
Vidi sve komentare