Peugeot zna raditi zaista lijepe aute. Još jedan dokaz za to je novi 308. Još jedan predstavnik Peugeotovog 'novog vala' koji je započeo s 3008 i nastavio se modelima 5008, 508, 208 i 2008 zaista je lijep auto. I vrlo upadljiv.
Iako danas zbog SUV-ova kompakti nisu više najtraženija roba na tržištu još uvijek su jedna od najprodavanijih klasa u Europi. Uzevši to u obzir, kao i činjenicu da je 308 do danas prodan u više od sedam milijuna primjeraka jasno je da će i novi 308 biti vrlo važan 'igrač' na tržištu.
Osim izgleda na koji smo već navikli kod drugih Peugeota novi 308 donosi i još jednu dobro vidljivu novost. Ovo je prvi Peugeot koji nosi novi znak marke, upečatljivu lavlju glavu na štitu. Auto također djeluje mnogo agresivnije i 'nabildanije' od prethodnika, a osim dizajnerskim linijama to može zahvaliti i manjoj visini (2 cm manja) te većoj širini.
Unutrašnjost je samo evolucija trenda koji je započeo s 3008. U kombinaciji sa, sada već klasičnim, i-Cockpit rješenjem unutrašnjost 308 izgleda odlično i profinjeno. U unutrašnjosti dominiraju digitalni instrumenti od 10" (od razine opreme Active) i veliki dodirni zaslon koji je u seriji 10", a sve je to uljepšano mnogim detaljima poput karakterističnih 'klavirskih' tipki i soft touch tipki (peugeot ih naziva 'i-prekidačima') za najvažnije funkcije, minijaturnom ručicom mjenjača, raznim ukrasima...
Peugeot je značajno poboljšao infotainment sustav. Funkcija zrcaljenja sada je bežična i moguće je povezati dva telefona putem Bluetootha u isto vrijeme. Zaslon visoke razlučivosti može se u potpunosti i na jednostavan način prilagođavati, može prikazivati više prozora te ima widgete i prečace, vrlo je jednostavan za upotrebu i brzo reagira na dodir. Novost je i naredba 'OK Peugeot' za glasovno prepoznavanje prirodnog govora.
Automobil je osjetno veći od prethodnika. Duljina mu je sada 436 cm što je 11 cm više, a međuosovinski razmak je povećan za 6 cm. To je garancija za više mjesta u kabini i prtljažniku u koji sada stane 412 litara što je među najboljim vrijednostima u klasi. Peugeot ističe i nova deblja stakla te ekskluzivni premium Focal audio sustav s deset zvučnika.
Punda benzinskih i dizelskih motora je dobro poznata. Riječ je o benzincima obujma 1,2 litara s tri cilindra koji razvijaju 110 i 130 KS te 1,5 litrenom dizelašu sa 130 KS. Uz snažniji benzinac i dizelski motor nudi se i automatski mjenjač s osam brzina.
Vrh ponude pogonskih strojeva čine plug-in hibridni sustavi. Slabiji kombinira benzinski motor od 150 KS s električnim od 110 KS te ima ukupnih 180 KS. Snažniji model ima benzinca od 180 KS, električni motor od 110 KS i ukupno 225 KS. Baterija je kapaciteta 12,4 kWh, a doseg pri isključivo električnoj vožnji 60 kilometara za slabiji i 59 km za jači model (WLTP tvornički podaci). Uz nadoplatu snaga punjenja je 7,4 kW, a serijski upola manja.
Jasno je da će snažni hibridi imati vrhunska ubrzanja i druge performanse, no o detaljima Peugeot još šuti. Tako se ne zna ni cijena, no saznali smo da će auto na hrvatsko tržište stići u posljednjem kvartalu godine, dakle između listopada i kraja kraja prosinca.