To je to što me zanima!

Kompaktni SUV s mnogo stila i stava: Jaguar E-Pace na testu

Ekskluzivniji model u klasi ne možete zamisliti. Iako dimenzijama nije impresivan, ovaj auto oduzima dah. Imresionira izgledom, opremom, ali i praktičnim vrijednostima
Vidi originalni članak

E-Pace je dugačak manje od 440 cm, no vizualno djeluje mnogo veće i impresivnije. Dizajnerski posao je odrađen savršeno, i u vizualnom i u praktičnom smislu. U unutrašnjosti nudi raskošan prostor na stražnjim sjedalima i prtljažnik s impresivnih 577 litara.

U unutrašnjosti fascinira profinjenim modernim dizajnom i bogatom luksuznom opremom. Sjedala su presvučena najfinijom kožom, glazba iz audiosustava zvuči kao u koncertnoj dvorani, a auto je toliko luksuzan da je čak i unutrašnji dio krova presvučen brušenom kožom.

Srce unutrašnjosti je veliki zaslon od 10” kojim se upravlja brojnim funkcijama. Unutrašnjost je uz to vrlo ergonomična i jednostavna. Sportski detalji su izvrsno uklopljeni s elegantnima. materijali  i kvaliteta izrade su vrhunski.

Već i s dvolitrenim dizelom koji ima 180 KS, E-Pace je pravi sportaš, no poželjeli smo da ima i više KS da njegove odlične vozne karakteristike i više dođu do izražaja jer je pri dinamičnoj vožnji zavojima E-Pace je sposoban kao rijetko koji konkurent. Osim toga može biti vrlo komforan na dužim putovanjima uz udoban ovjes i vrhunsku zvučnu izolaciju.

TVORNIČKI PODACI:
Masa: 1843 kg
Dimenzije: 440x198x165 cm
Obujam: 1999 ccm
Snaga: 132 kW/180 KS  
0-100 km/h: 9,3 s
Najveća brzina: 205 km/h
Potrošnja: 5,6 l/100 km
Cijena: 543.115 kn (testni model)  268.665 kn (osnovni model)

Testirani Jaguar E-Pace 2.0 TD4 AWD First Edition u opremi ima alunaplatke 20”, panoramski krov, grijana i električno namjestiva sjedala presvučena kožom,  head up zaslon, 10” dodirni zaslon, Meridian audio sustav... 

Idi na 24sata

Komentari 14

  • Firefox_1 05.05.2018.

    Engleski auti su lijepi i luksuzni, ali preko 70 tis. €. za ovog Jaguara je previše. To je relativno mali auto. Za te novce se može dobiti vrhunsko opremljeni xc 60, x 3 ili čak GLC, koji su pouzdaniji kvalitetom i većih dimenzija.

  • mrTrobec 05.05.2018.

    I gdje je tu test,sve prepisano je iz njegovog reklamnog letka.

  • ITALO DISCO 05.05.2018.

    ma sta lazete?! pravi sportas vec s osnovnim dizelom! ha ha ha.. .pa jel vi znate da je on tezi od veceg F-pace modela?! pretezak je! vozna svojstva su mu korektna i sigurna a nikako sportska! taj model od sporta nema S! pravi test vozaci/novinari mu to svi navode a ne kojekakva piskarala koja samo baljezgaju...

Komentiraj...
Vidi sve komentare