Suzuki svakih nekoliko godina na tržište izbaci pravi hit. Nekad je to bio SX4 za koji se čekalo u redu, a danas je to Vitara o čijoj popularnosti dovoljno govori činjenica da se nalazi na drugom mjestu najprodavanijih automobila u studenom, odmah iza tržišnog lidera Golfa, a ispred Clia, Focusa, Astre, Corse, Passata...
Zašto je Vitara toliko popularna shvatili smo već u prvim minutama testa. Automobil dobro izgleda, ali još bolje se vozi. Mala masa, izravan upravljač, dobar ovjes, živahan i jednostavan motor, sve to se savršeno uklopilo u cjelinu koja može biti i zabavna, ali i opuštajuća kada to poželite. Motor stare škole, bez turba, svoj posao obavlja odlično. Uglađen je i elastičan, a na testu je trošio 6,4 l/100 km što je odlično za benzinca s pogonom na sve kotače.
A što se pogona tiče on je vrhunski, nudi odabir između nekoliko načina rada, a moguće je i blokirati središnji diferencijal za ozbiljnije terenske izazove. U prilog terenskim sposobnostima Vitare govori i vrlo velika udaljenost od podloge. Unutrašnjost je maštovito i elegantno uređena, a jedino što nam smeta je nešto veća količina tvrde i pomalo neugledne plastike. No sve to se zaboravlja kada razmislimo koliko dobar odnos uloženog i dobivenog nudi Vitara. Za iznos za koji će većina konkurenata ponuditi tek prosječno opremljen model podjednake snage Vitara donosi pogon na sve kotače i brojne premium detalje poput tempomata s automatskim održavanjem razmaka, kamere za vožnju unatrag, grijanih sjedala... Bez sumnje, ovo je trenutno best buy u klasi, a to su očito prepoznali i kupci.
Tehnički podaci
- masa: 1160 kg
- dimenzije: 418x178x161 cm
- obujam: 1586 ccm
- snaga: 88 kW/120 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 12,0 s
- najveća brzina: 180 km/h
- potrošnja: 5,6 l /100 km
- cijena: 144.536 kn (testni model) 144.536 kn (bez doplata)
Suzuki Vitara 1.6 4WD premium u opremi ima alunaplatke 17”, grijana sjedala, automatski klima uređaj, kameru za vožnju unatrag, radarski tempomat