Zagrebačko-riječki STEMI u četvrtak je na Zagrebačkoj burzi predstavio svoju prvu kampanju na crowd-investing platformi Funderbeam u kojoj planiraju prikupiti barem 300.000 eura kako bi kompanija mogla razviti značajno proširiti poslovanje i osvojiti nova tržišta, poput američkog.
Naime, kako navode iz STEMI-ja žele skalirati novi model poslovanja koji se temelji na pretplatama i pristupiti dijelu globalnog tržišta na kojem je više od tri i pol milijuna škola zainteresiranih za razvoj STEAM vještina i znanja svojih učenika.
Model temeljen na pretplatama već je u pilot fazi urodio velikim zadovoljstvom i dodatnim interesom škola u SAD-u, zbog čega se STEMI odlučio na pokretanje investicijske kampanje na Funderbeamu SEE, kojem će ovo biti deveta uspješna kampanja prikupljanja kapitala, navode iz kompanije.
Ističu da za razliku od rivala, kao što su LEGO ili Makeblock, dovode relevantna znanja, tehnologije i prakse iz tehnološke industrije, i u obliku plug and play programa implementiraju u škole diljem svijeta. Tako u njihovom paketu programa dolazi sav potreban hardver, softver i nastavni materijali za profesore i učenike, trening nastavnog kadra i podrška u bilo kojem trenutku. Iz STEM-ija ističu da mladi pomoću njihovog paukolikog robota stječu praktične vještine potrebne za industriju 4.0, od 3D modeliranja, izrade mobilnih aplikacija pa sve do programiranja mikrokontrolera, odnosno upravljanja robotom. Učenici također razvijaju i ključne kompetencije 21. stoljeća poput kreativnosti, kritičkog razmišljanja, rada u timovima, komunikacije i cjeloživotnog učenja.
Uz američke partnere, uspostavili su i krenuli s komercijalizacijom modela pretplata za korištenje STEMI hexapod robota i ekstenzivnog elaboriranog edukativnog programa, koje su već počeli prodavati u školama u Sjedinjenim Američkim Državama.
- Vjerujemo kako će ljudi moći ostvariti 17 ciljeva globalnog održivog razvoja koje su definirali Ujedinjeni narodi samo ukoliko globalno uspijemo odgojiti novu generaciju znanstvenika, inženjera i rješavatelja problema koji imaju izvrsno STEAM obrazovanje i moći će pronalaziti nova, inovativna rješenja za izazove poput globalnog zagrijavanja, zaštite okoliša i cijelog drugog niza problema s kojima će se ljudi susretati u bliskoj budućnosti. Tehnologija se razvija sve brže i jaz u obrazovanju postaje sve veći, a STEMI omogućava smanjenje tog jaza, kroz omogućavanje školama da se brže prilagode tehnološkim promjenama - izjavio je prilikom predstavljanja kampanje Marin Trošelj, jedan od suosnivača STEMI-ja.
- STEMI je još jedna hrvatska priča o viziji i inovaciji u obrazovanju koju smo odlučili svesrdno podržati. Poslovni model koji su uspostavili, kao i društvena korist koju će proizvesti kroz buduću komercijalizaciju, toliko su drugačiji od investicijskih priča koje u proteklo vrijeme dolaze iz Hrvatske, da iznimno vjerujemo u njihov uspjeh - izjavio je Ante Magzan, vodeći ulagač u STEMI prilikom predstavljanja kampanje.
Kampanja je u četvrtak nešto prije 19 sati bila na 163.000 eura U tvrtku mogu investirati fizičke ili pravne osobe dok je minimalni iznos ulaganja 100 eura.