Startup STEMI, skupina domaćih entuzijasta prošle su godine lansirali proizvod kojim svatko, a prvenstveno djeca školske dobi, može samostalno napraviti i isprogramirati svojeg hexapod robota. Prvih 500 robota rasprodano je u svega nekoliko mjeseci, a sada stiže nova poboljšana serija, s motom zabavi se uz budućnost.
Njihov robot zamišljen je kao obrazovni alat pomaže u učenju elektronike, robotike i programiranja, a svojeg prvog robota predstavili su prošle godine na CES-u u Las Vegasu, jednom od najvećeg tehnoloških sajmova na svijetu.
Nova verzija atraktivnog šesteronožnog robota u STEMI-jevom kompletu dolazi u dijelovima zajedno s dodatnim materijalima potrebnim za izradu robota te pristupom virtualnom laboratoriju u kojem djeca (i svi koji se tako osjećaju) zajedno sa STEMI inženjerima uz video edukaciju prolaze kroz tehnološku avanturu izrade robota.
Novog robota možete škakljati
Nova serija robota, koja na hrvatsko tržište stiže od četvrtka 24. svibnja, bitno je poboljšana u odnosu na prethodno izdanje, i to u vidu modernijeg izgleda, veće i otvorenije mogućnosti interakcije s robotom, jednostavnijeg procesa slaganja, bogatijeg i zabavnijeg edukativnog sadržaja.
Zahvaljujući novim senzorima dodira, robot se sada može programirati da reagira na škakljanje, svoje raspoloženje može iskazati kroz šest raznobojnih lampica a na tržište dolazi u šest različitih boja.
'Opremanje laboratorija, dovršavanje proizvoda i izrada proizvodnog lanca napravljena je zahvaljujući dobivenim sredstvima iz strukturnih fondova. Nakon uspješne prijave na Javni poziv 'Inovacije novoosnovanih MSP, tvrtki Stemi su, u suradnji Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) i Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta (MINGO), dodijeljena bespovratna sredstva u iznosu 1.460.595,33 kuna. Ukupna vrijednost projekta tvrtke iznosi 1.941.026,56 kuna', istaknuo je Marin Trošelj, direktor tvrtke STEMI u priopćenju za medije.
'Vizija STEMI-ja je kreirati okruženje u kojem bilo koja osoba može postati kreator tehnologije, a ne biti samo korisnik i pasivni promatrač', zaključuju.