To je to što me zanima!

Fiksne linije u A1 mreži od 1. rujna bit će skuplje za 20 kuna

Kome nisu prihvatljivi novi uvjeti, može besplatno otkazati ugovor do 31. kolovoza. U HAKOM-u kažu kako osim raskida postojećeg ugovora, A1 mora korisniku omogućiti i sklapanje novoga
Vidi originalni članak

Ulaganje u mreže nove generacije 5G od strateške je važnosti za Hrvatsku kao zemlju, za hrvatsko gospodarstvo, tvrtke i građane. Budućim ulaganjima želimo pridonijeti snažnijoj digitalizaciji hrvatskog tržišta i industrije, kažu u A1.

Taj teleoperator je najavio da će zbog povećanih troškova i planiranih ulaganja od 1. rujna uvesti mjesečnu naknadu od 20 kuna za fiksne usluge. Korisnicima šalju obavijesti o novoj naknadi u kojima piše i da imaju pravo na raskid ugovora bez naknade od danas do 31. kolovoza.

HAKOM: Smiju ukidati pakete, proizvode i usluge

U Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM) kažu kako operator može formirati cijenu svojih proizvoda i usluga u skladu s odredbama Zakona o elektroničkim komunikacijama, ako time ne krše tržišno natjecanje po posebnim propisima.

- Može i ukidati pakete, proizvode i usluge, poput ostalih trgovaca. Korisnike u elektroničkim komunikacijama, koji imaju ugovornu obvezu, štiti zakon, tako da bilo koje poskupljenje (osim u posebnim slučajevima propisanim zakonom) u odnosu na ugovoreno znači pravo raskida bez naplate penala. Korisnici kojima je istekla ugovorna obveza, a ne žele skuplje plaćati uslugu za koju smatraju da nije bolja nego postojeća, mogu ionako bez penala odabrati drugi paket ili prijeći drugom operatoru - objašnjavaju u HAKOM-u.

Dodaju i kako je zbog zaštite korisnika zakonom propisano pravo raskida ugovora s obveznim trajanjem unutar 30 dana od objave izmjene cjenika.

Korisnik ima pravo na raskid

- U tom roku korisnik ima pravo na raskid, o čemu mora biti pravodobno obaviješten. Ako se po prigovoru korisnika utvrdi da nije pravodobno obaviješten, naravno da će se pravo raskida omogućiti od onog dana kada je korisnik stvarno i obaviješten. Kad je to, treba dokazati operator, a ne korisnik - istaknuli su u HAKOM-u.

Planiraju li uvođenje slične naknade, pitali smo ostale teleoperatere koji nude fiksnu uslugu. U HT-u, pod čijom kontrolom su i Iskon te Optima, pa imaju 52,3 posto korisnika telefonskih usluga u fiksnoj mreži, odgovorili su kako “sad ne planiraju mijenjati cijene svojih redovitih ponuda” i dodali kako nemaju praksu komentirati poslovne poteze trećih strana.

Idi na 24sata

Komentari 129

  • 07.09.2019.

    A1 igra prljavo, iako je napisano da je zbog ovog poskupljenja moguć raskid ugovora bez naplate naknade, oni su mi jučer pod prijetnjom ovrhe ispostavili račun u kojem su mi naplatili štetu za prijevremeni raskid ugovora od 1.080,93 kn, iako sam sve uredno odradio u predviđenom roku i vratio im router.

  • Kamičko 04.09.2019.

    Sad napišite koju o tome koliko im treba za isključenje. Odjavio prije 15 mailom, nikakav povratni mail nisam dobio. Zvao u međuvremenu i rekoše da će biti isključeni 4. 9. (odlično su smislili kako se barem u jednom računu domoći tih 20 kn) u devet i trideset. Telefon još uvijek radi, oni sad kažu da ne znaju kad će ga isključiti. Zna li netko koji je rok za isključenje, i zašto taj rok nije naveden u onom dopisu kojim su korisnici obaviješteni o mogućnosti prijevremenog raskida ugovorne obveze?

  • 16.08.2019.

    Ovo me podsječa na 80-te, kad je Ptt kod ugovaranja telefona uzimao i 1000-2000 maraka, u ime izgradnje mreže. Kad su se dijelile dionice HT-a, na upit da po tom ugovoru daju koju dionicu, sinkopa je prevladala. A1.. i 20 kuna.. sramota. Platite nam da vam ga naplatimo.. to samo kod nas može proći.

Komentiraj...
Vidi sve komentare