To je to što me zanima!

Fejs će prepoznavati lica svojih korisnika: Zatražili su dozvolu

Taj će potez vjerojatno postati kontroverzan. Kompanija se trenutno nalazi usred skandala povezanoga s korištenjem privatnih informacija njihovih korisnika od strane tvrtke Cambridge Analytica
Vidi originalni članak

Tehnološka kompanija Facebook od svojih korisnika u Europi i Kanadi traži dozvolu za upotrebu tehnologije za prepoznavanje lica, kako bi ih mogla identificirati na fotografijama i video zapisima. 

Facebook je prvotno počeo koristiti tu novu tehnologiju izvan Kanade 2011. godine, no iduće godine je prestao to činiti na području Europske unije, nakon prosvjeda regulatora i kampanja za zaštitu privatnosti.

"TO JE BILO NUŽNO" Plaćaju ga dolar, ali Zuckerberg je lani Fejs koštao 8,8 milijuna

Taj će potez vjerojatno postati kontroverzan, piše BBC. Naime, kompanija se trenutno nalazi usred skandala povezanoga s korištenjem privatnih informacija njihovih korisnika od strane britanske tvrtke Cambridge Analytica.

Ta društvena mreža je također suočena sa skupnom tužbom u SAD-u zbog korištenja tehnologije za prepoznavanje lica bez izričitog pristanka korisnika.

ISPRIKE I OBEĆANJA Kako bi mogli kontrolirati Fejs, kad ne shvaćaju ni kako on radi

"Biometrijska identifikacija i analiziranje milijardi fotografija na platformi ozbiljno povećava rizike po privatnost korisnika", smatra Silkie Carlo, direktor britanske udruge za građanske slobode Big Brother Watch.

"Facebook sada ima dužnost dokazati da je naučio kako poštivati zakon, a ne dokazivati da svoje sposobnosti nadzora može podići na još višu razinu", kaže.

LOV NA NAGRADU Daje 40.000 dolara, ali morate naći novu Cambridge Analyticu

Od korisnika izvan EU i Kanade će u slijedećih nekoliko mjeseci biti zatraženo da razmotre sličan set privatnih kontrola, no oni će i dalje biti predmet tehnologije za prepoznavanje lica, osim ako isključe opciju.

Ovom tehnologijom u Facebooku vjeruju da će korisnici imati još više razloga provoditi vrijeme na toj društvenoj mreži. To će omogućiti toj kompaniji da korisnicima pokaže još više oglasa i ujedno još više nauči o njihovim interesima, što će joj zauzvrat omogućiti da ih još bolje u budućnosti cilja s oglasima.

Idi na 24sata

Komentari 2

  • koko82 19.04.2018.

    a zato je sve ovo bilo iscenirano?... da proguraju to..... sve u svemu... bye bye face.... bilo je dobro dok je trajalo

  • zeljkicafilipovic 18.04.2018.

    Cim se prijavis na Facebook zaboravi ikakvu zastitu podataka. Netko je samo ljubomoran na Cukija i zeli mu oteti lovu koju zaradi na nasim glupostima.

Komentiraj...
Vidi sve komentare