U Cinestaru u zagrebačkom Branimir centru završio je treći Digital Takeover.
>>>Najnovije informacije:
Završne riječi Borisa Trupčevića: Hvala svima na sudjelovanju!
Zadnji predavač na koferenciji Digital Takeover u zagreu bio je Klemens Skibicki, predavač s internacionalnim iskustvom. On je objašnjavao zašto se važno okrenuti digitalu. Više pročitajte ovdje
Digital Takeover je mjesto i na kojem smo odali priznanje predvodnicima digitalnog poslovanja u Hrvatskoj. Više o dobitnicima pročitajte ovdje
Evgeniy Roshchupkin, voditelj poslovanja u Viberu, kaže kako razgovor evoluira iz teksta u ekspresivnu komunikaciju. Više pročitajte ovdje
- Na političkim kampanjama sam se zarazio društvenim utjecajem - kaže Davor Bruketa koji ističe kako je njegov trenutak transformacije bio u kampanji Ive Josipovića kad je otkrio da potpuno neformalnim kanalima se može utjecati na društvo. Tako je i istaknuo uspjeh STEM kampanje Nenada Bakića kojom je STEM obrazovanje postalo tema u društvu. Zanimaju ga tako i gerilske tehnike kojima se može utjecati na društvo, dok ga kao tvrtku zanima što efikasnija distribucija poruka.
Više pročitajte ovdje
Tempo tehnoloških promjena je danas takav da stalno morate hvatati taj tehnološki val, rekao je Davor Runje iz DRAP-a. koji dodaje kako je najveći problem danas taj što su ljudi inertni i jako je teško mijenjati tu kulturu.
- Trenutno smo u punom jeku digitalne transformacije. U HT-u se ona počela događati puno ranije nego u nekim industrijama. Mi smo spremni za ono što dolazi i znamo što možemo očekivati. Iako to još nije naša stvarnsot, razgovaramo o 5G mreži i onome što ona donosi i naši razgovori su o tome na puno višoj razini nego u nekim drugim kompanijama. Možda i je problem što su pojedinci i druge tvrtke svi u različitim fazama prihvaćanja tih tehnologija - kazala je Nina Išek iz HT-a.
Na panelu Creating a Culture for Digital Transformation in Your Business okupila su se vodeća hrvatska imena s područja digitala: Davor Bruketa iz reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, direktor Drap agencije Davor Runje, direktorica korporativnog odjela Hrvatskog Telekoma Nina Išek Međugorac, kulturni poduzetnik i investitor Nenad Bakić, dok je moderator Karlo Stojčević, CEO agencije Red Point i član Uprava agencija Pixsell i Newsroom.
Bakić o razlogu zašto radi danas na ovoj transformaciji obrazovanja: 'Digitalni procjep, odnosno procjep osuvremenjenosti danas je postao puno lakši za preskočiti i odlučili smo ga smanjiti, to nas je i ponijelo. Radimo to danas jer nas nosi'.
Matej Lončarić, šef video odjela 24sata, govori o influencerima, novim idolima u online svijetu.
Lončarić je govorio o izvanrednim uspjesima YouTube kanala JoomBoos na kojem je okupio najbolje YouTubere iz regije, a koncept se proširio i u Austriju.
Pohvalio se i projektom VideoStar, reality emisijom u kojoj je Matija Lazarević, poznat kao Lay Z, postao nova YouTube zvijezda.
Najavio je i novi projekt - prvu YouTube seriju u Hrvatskoj, ali i šire.
Većina brandova ne zna koja im je ciljana publika, a korisnici očekuju da će dobiti točno što žele kada to žele, kaže Huba. Više pročitajte ovdje
Na Digital Takeoveru gostuje i Evgeniy Roshchupkin, voditelj poslovanja u Viberu. Kazao je kako sve više ljudi komunicira preko platformi za instant dopisivanje, poput Vibera, zbog intimnijeg tona kojeg nude za razliku od društvenih mreža. Korisnici danas provode po pet sati dnevno na mobitelu, više nego što gledaju televiziju, kaže, a brandovi moraju toga postati svjesni.
Uoči svog predavanja s 24sata je razgovarao i Googleov stručnjak Damian Huba. U prezentaciji će, kaže, govoriti o tome kako doseći željenu publiku. Kazao je kako oglašivači trebaju početi razmišljati o tome da je internet 'uvijek tu' i da se potrošači koriste s više uređaja.
Karlo Stojčević, CEO agencije Red Point i član Uprava agencija Pixsell i Newsroom, predstavio je AI alat za pričanje priča. Više pročitajte ovdje
POGLEDAJTE VIDEO:
Drugi govornik je Nikša Gopčević, direktor digitalnih servisa Styrije. Govorio je kako je Styria krizu u industriji prepoznala kao priliku za novi fokus i digitalnu transformaciju 'stare industrije'. Više pročitajte ovdje
Na 3. Digital Takeoveru prvi predaje generalni direktor Ubera za Centralnu i Istočnu Europu Rob Khazzam koji će se fokusirati na pozitivna iskustva koja donosi digitalna transformacija, osobito u području urbane mobilnosti s primjerima iz prakse država koje su predvodnice u implementaciji moderne regulative.
U Hrvatskoj ima oko 85.000 korisnika Ubera, a njih 41 posto kaže kako se njime koriste kao alternativom za vlastito vozilo, kaže Khazzam. Više pročitajte ovdje
Khazzam kaže kako su moderna tehnologija i dijeljenje prijevoza dostupna i pouzdana alternativa posjedovanju automobila.
Uvodnu riječ uputio je Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku.
Prije svog predavanja Rob Khazzam, generalni direktor Ubera za Centralnu i Istočnu Europu, kazao nam je kako Uber planira u idućih nekoliko godina stvoriti još 10.000 poslova.
Kazao je i kako je digitalizacija korištenje tehnologije kako bi si olakšali život, a u zahvaljujući Uberu u Hrvatskoj već 1500 ljudi ima posao.
POGLEDAJTE VIDEO:
Na najvećoj regionalnoj konferenciji o digitalnim trendovima predstavit će se vodeći globalni digitalni stručnjaci te podijeliti sa sudionicima svoja praktična znanja i vještine.
Kao lider na tržištu prije dvije godine pokrenuli smo Digital Takeover kao inovativnu edukacijsku platformu kroz koju smo htjeli osvijestiti važnost digitalnog poslovanja i ulaganja u digitalno oglašavanje.
18 vrhunskih predavača iz Hrvatske i svijeta
Sudionici su imali priliku poslušati predavanje generalnog direktora Ubera za Centralnu i Istočnu Europu Roba Khazzama koje se fokusirao na pozitivna iskustva koja donosi digitalna transformacija, osobito u području urbane mobilnosti s primjerima iz prakse država koje su predvodnice u implementaciji moderne regulative.
Nikša Gopčević u svojoj se prezentaciji fokusirao na iskustva koja Styria Digital Services ima na području razvoja web i mobile tehnologije koja su temelj za digitalnu transformaciju Styrije prema „digital only“ budućnosti u medijskoj industriji.
Sudionici Digital Takeovera imali su jedinstvenu priliku prisustovati svjetskoj premijeri strateškog alata PROMETHEJ, kompleksnog algoritma koji osigurava brandovima isplativnost njihove marketinške investicije. Karlo Stojčević predstavo je zainteresiranoj publici alat temeljen na istraživanjima dobitnika Nobelove nagrade psihologa Daniela Kahnemana.
Što je sve potrebno za uspješne, personalizirane i mjerljive digitalne kampanje te koje digitalne alate koristiti kako bi se prava poruka poslala u pravom trenutku pravoj osobi, sudionicima je otkrio Googleov Damian Huba.
Kako je JoomBoos postala najbrže rastuća mreža YouTube kanala u Hrvatskoj i regiji te što su Millennialsi i Z generacija učinili da platforma postane najutjecajniji brand među mladima otkrio je voditelj projekta Matej Lončarić.
Na panelu Creating a Culture for Digital Transformation in Your Business okupila su se vodeća hrvatska imena s područja digitala: Davor Bruketa iz reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, direktor Drap agencije Davor Runje, direktorica korporativnog odjela Hrvatskog Telekoma Nina Išek Međugorac, kulturni poduzetnik i investitor Nenad Bakić, dok će panel moderirati Karlo Stojčević, CEO agencije Red Point i član Uprava agencija Pixsell i Newsroom.
A predavanje o tome kako je Viber postao jedan od najvažnijih igrača digitalne (r)evolucije održao je voditelj poslovanja Vibera za Rusiju i CIS regiju Evgeniy Roshchupkin.
Kako bismo razumjeli koje to strukturalne promjene uzrokuje digitalizacija, zašto se događa i kojim će se smjerom razvijati potrebno je zaboraviti sve što smo naučili tijekom doba masovne komunikacije. Ovaj fenomen 'mentalne transformacije', kako ga Klemens Skibicki (17.15h) naziva, bit će tema njegovog predavanja, a predstavit će i digitalne alate koje smatra nužnima za uspješnije shvaćanje potreba klijenata.
Algebrine radionice za željne praktičnog znanja
Kako ne bi sve ostalo na predavanjima i kako bi sudionici razvili praktične digitalne vještine, pobrinula se Algebra, edukacijski partner konferencije. Direktor prodaje i marketinga H1 Telekoma Senad Kulenović vodit će radionicu o tome kako planirati strategiju digitalne transformacije i koji je ključ dobre strategije.
Kako iskoristiti digitalne izvore podataka koji su u velikom broju danas dostupni te što tvrtke mogu učiniti s time, na radionici će objasniti Algebrin predavač i direktor za poslovni razvoj inovacijskog centra T-HT-a Marijo Volarević.
Kao idealni nastavak na Roschupkinovo predavanje o Viberu, Daniela Ivanova i Zarena Kancheva održat će radionicu „Viber za poslovnjake – 5 koraka do većeg broja pratitelja!“ na kojoj će sudionicima otkriti više o evoluciji Viberovih usluga krojenih prema potrebama korisnika i dati korisne savjete kako steći veći broj pratitelja.
Brainsnack za one koji žele više
Na inovativnoj kraćoj formi predavanja brainsnackovima Aleksandra Đermanović iz Mediacora će održati predavanje pod nazivom „New Rules of Engagement“ ukazujući na promjene koje donosi digitalizacija.
_______________________________________