Nakon što je pribavljena dozvola kineskih vlasti, u kratkom bi roku trebali započeti radovi na gradnji tvornice u gradu Changchunu, u sjeveroistočnoj kineskoj pokrajini Jilin, a očekuje se da će biti završeni do kraja 2024., navodi se u priopćenju tvrtke.
Audi će u novoj tvornici, kojom će upravljati s kineskim partnerom FAW-om, proizvoditi oko 150.000 električnih automobila godišnje.
U početnoj fazi planira proizvoditi tri modela automobila, za što će koristiti modularnu automobilsku platformu za električne automobile (PPE) koju razvija u suradnji s Porscheom.
"Počet ćemo sa SUV-om na električni pogon i e-limuzinom", najavio je Audi.
Uz proizvodne pogone za komponente, lakirnicu i montažu automobila, tvornica će imati i vlastiti pogon za baterije, dodaje se u priopćenju.
Direktor Audija Markus Duesmann rekao je da će nova tvornica imati "središnju ulogu u strategiji elektrifikacije Audijeva prepoznatljiva četiri isprepletena prstena u Kini".
Prošle godine Audi je prodao 1,68 milijuna automobila, od čega 701 tisuću u Kini, što predstavlja pad od 3,6 posto u odnosu na 2020. godinu. Njemački proizvođač kašnjenja u lokalnoj automobilskoj proizvodnji pripisuje krizi poluvodiča i 'rupama' u umrežavanju automobila.