Ako vam ide na živce da vas svaki tjedan dočeka poštanski sandučić pun promotivnih letaka za dućane, onda se rješenje možda krije u aplikaciji '33%', koja je odsad besplatno dostupna i u Hrvatskoj na Android i iOS mobitelima.
Aplikacija za početak nudi praćenje cijena i akcija u četiri hrvatska maloprodajna lanca. Tvorci aplikacije navode mogućnost kreiranja liste omiljenih proizvoda, kupovne liste, ali i radijus poslovnica s obzirom na mjesto gdje živite.
Pregledavanje maloprodajnih promocija na jednom mjestu postaje praktičnije i ekološki prihvatljivije, a sam naziv '33%' dolazi upravo iz nekih poražavajućih statistika. Tim koji čine Ben Delhey, Anton Petkov i Josip Muller kaže da su bili potaknuti golemim količinama papira koji se troši na izradu letaka, pa ističu 33 kilograma koliko zaprimi njemačko kućanstvo godišnje.
Aplikacija pokazuje i koliko dugo je proizvod na akciji
Aplikacija je dostupna na hrvatskom tržištu na hrvatskom jeziku, kao i na engleskom, njemačkom i slovenskom, a zahvaljujući aplikaciji u samo nekoliko klikova kupovnu listu proizvoda možete podijeliti s prijateljima ili članovima obitelji.
Proces traženja proizvoda možete dodatno ubrzati odabirom željene kategorije, primjerice: hrana, piće, cvijeće, uređenje doma, dječji proizvodi, smrznuta hrana, međunarodna kuhinja, začini i brojne druge. Aplikacija pokazuje i koliko je dugo proizvod na sniženju, a na kraju kupovne liste izračunava i konačni iznos kupnje.
U aplikaciju možete unijeti listu svojih omiljenih proizvoda koje najčešće kupujete te potom brzo i jednostavno trenutno provjeriti kad i gdje su ti proizvodi na sniženju te sukladno tome odlučiti gdje ćete obaviti svoju kupovinu.
Čak 91% kupaca EU opreznije uzima letke tijekom pandemije
Prema istraživanjima njemačke tvrtke EZYA provedenima na području Europske unije, 91% kupaca tijekom pandemije postalo je opreznije pri uzimanju letaka, a čak 99% kupaca preferira podatke o promocijama omiljenih proizvoda imati na jednome mjestu.