Zadnjih godina 24sata stavio je poseban fokus na produkciju video sadržaja. Velika ulaganja su se isplatila te je serijal “Nestali”, koji prati priče o zadnjim danima osoba nestalih u Domovinskom ratu, osvojio nagradu za izvrsnost vodeće svjetske medijske organizacije -The International News Media Association (INMA) na svečanoj dodjeli priznanja u Washingtonu.
Uz 24sata su osvajači nagrada u toj kategoriji velikani The Wall Street Journal i Aftonbladet. Ne inoviramo samo u digitalnom formatu, nego i u printu. JoomBoos magazin, ekstenzija najpopularnijeg medijskog branda za tinejdžere i milenijalce, proglašen je drugim najboljim novim print izdanjem na svijetu. Time je kuća 24sata stala uz bok top igračima industrije - USA Today Network i Fairfax Media. Miss7, naš najnoviji brend za žene, dobio je posebno priznanje žirija kao jedan od najboljih novih medijskih brendova te time pokazao svoj veliki doprinos 24sata grupi. JoomBoosova serija “Isti san” nastavlja uspješnu festivalsku sezonu te je osvojila priznanje žirija kao jedan od najistaknutijih native advertising projekata u svijetu.
- ‘Nestali’ su pobrali uspjeh na svjetskoj razini, čime smo i postigli željeno, a to je da svijetu ukažemo na to da Hrvatska već 26 godina traga za svojim žrtvama rata. Lijepo je bilo čuti i gromoglasan pljesak publike na četiri spominjanja Hrvatske i 24sata u četiri kategorije, što mnogi od nominiranih nisu imali - rekla je Danijela Mikola, koja je s kolegicom Romanom Bilešić radila na projektu “Nestali”.
- Posebno mi je drago zbog priznanja JoomBoos Videostar magazinu jer smo pokazali da je, uz inovativan pristup i vrhunski tim, moguće pokrenuti uspješan magazin za mlađe generacije čak i u vremenima kad je print u padu - dodao je Dominik Beber, jedan od zaslužnih za novi Joomboosov uspjeh.