To je to što me zanima!

Kako prijevremeno raskinuti ugovor s operaterom?

Što kada prijevremeno želite raskinuti ugovor s mobilnim operaterom? Saznajte što kaže Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, ali i HAKOM.
Vidi originalni članak

Pitanje: Do isteka ugovora s mobilnim operaterom mi preostaje četiri mjeseca. U međuvremenu sam odlučila raskinuti ugovor i platiti ugovornu obaveznu. Paralelno s tim sam dobila račune za nešto što nisam potrošila. Pisala  sam prigovore, ali ništa nisam postigla. Smatram da me mobilni operater prevario i kome da se obratim?

Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva

Prava korisnika usluga te zaštita potrošača u području telekomunikacija detaljnije su regulirana odredbama Zakona o elektroničkim komunikacijama (Narodne novine broj 73/08). Prema navedenom, ispravno ste postupili podnijevši pisani prigovor operateru (pružatelju usluge). Kako navodite, s odgovorom i postupanjem operatera niste zadovoljni, stoga je potrebno uložiti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije Vašeg operatora.  Kontakte za sve operatore možete naći i na web stranici Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije http://www.hakom.hr/default.aspx?id=327

U slučaju za Vas neprihvatljivog rješenja Povjerenstva operatora, možete u roku od 30 dana od zaprimanja odgovora Povjerenstva, podnijeti pisani zahtjev za rješavanje spora na adresu:

Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM), PP 162 10 000 Zagreb; (ili Jurišićeva 13, 10 000 Zagreb). 

HAKOM: Obratite nam se putem interneta

Obratili smo se HAKOM-u za mišljenje te su nam odgovorili: "Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (dalje u tekstu: HAKOM) zaprimila je putem elektroničke pošte Vaš upit. U skladu s odredbama članka 11. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 172/03, 144/10 i 77/11; dalje u tekstu: Zakon), pisani zahtjev za pravo na pristup informacijama sadrži naziv i sjedište tijela javne vlasti kojem se zahtjev podnosi, ime i prezime i adresu fizičke osobe podnositelja zahtjeva te podatke koji su važni za prepoznavanje tražene informacije. Na HAKOM-ovim službenim internetskim stranicama možete pronaći obrazac zahtjeva za pristup informacijama koji je potrebno ispuniti i poslati elektroničkom poštom na pristup.informacijama@hakom.hr.

Ako se ne radi o zahtjevu za pristup informacijama na temelju Zakona, niti tražite informaciju u skladu s odredbama istog Zakona već postavljate HAKOM-u upit, upućujemo Vas da upite postavljate putem aplikacije „Pitajte nas“ koja se nalazi na početnoj internetskoj stranici HAKOM-a.

Na pitanja iz svoje nadležnosti postavljena putem predmetne aplikacije, HAKOM odgovara u najkraćem mogućem vremenskom roku.

Idi na 24sata

Komentari 4

  • gkzone 19.08.2012.

    ma nađu oni načina da poberu sve kaj se da

  • Emanuella_1 26.07.2012.

    nikakve koristi od prigovora... ionako češ sve morat platiti jer se gamad uvijek izvuče... koliko ljudi znam kojima su nabijali em mobilne račune em internet račune, i nikom niš... ljudi morali sve platiti... najbolji lijek za to je ne uzimat mob na pretplatu i izbjegavat ugovore s njma jer oni ugovor promjene kad im puhne bez da te obavijeste o tome, a da ne kažem kako im i radnici lijepo dobivaju plaču a daju krive info... meni je zboj 1 kvočke tako net sada doslovno duplo skuplji jer nema pojma svoj posao i dala mi je krive info... i mogu se ja žalit, al šta mi vrijedi ugovor mi traje još 17 mj...

  • brus-li 19.07.2012.

    Dok proučim i saznam sva svoja prava i ugovor će mi isteći..

Komentiraj...
Vidi sve komentare