To je to što me zanima!

Što s oštećenjem na vozilu koji je pod garancijom?

Čitatelj nam se obratio sa pritužbom na servis automobila. Što kada na vozilu imate vidljiva oštećenja, a da nisu mehanička? Kome se obratiti i koja su vaša prava?
Vidi originalni članak

Pitanje: Kupio sam automobil 2009. godine, proizveden 2008. godine. Vozilo je pod garancijom od deset godina za prohrđavanje. Međutim, moje vozilo je na petim vratima već sad na dva mjesta prohrđalo, a ima vidljive tragove već sljedećeg prohrđavanja na 3-4 mjesta također na petim vratima. Redovne servise vršim na lokaciji Žitnjak u Zagrebu, gdje sam ih i obavijestio o gore navedenoj problematici. Nažalost, oni me upućuju na adresu Gornji Stupnik na saniranje s čime ja nisam zadovoljan. Kao strojarski tehničar znam o čemu pričam i želim zamjenu petih vrata. Imam li je pravo tražiti?

Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva

Odredbom članka 5. stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“ broj 79/07, 125/07, 75/09, 79/09, 89/09, 133/09) propisana je obveza trgovca da potrošaču ispuni ugovor u skladu s odredbama ovoga Zakona i propisima obveznog prava. S obzirom na to da ste dobili jamstvo za ispravnost prodanog proizvoda, možete zbog neispravnosti proizvoda zahtijevati od trgovca, odnosno proizvođača popravak ili zamjenu proizvoda u tijeku jamstvenog roka. Nadalje, prodavatelj odnosno proizvođač je dužan o svom trošku prenijeti stvar te je popraviti u razumnom roku ili, ako je ne popravi u razumnom roku, umjesto nje predati ispravnu stvar. Upućujemo Vas da uputite pisani prigovor trgovcu vezano uz navedeni problem, na koji je trgovac dužan uputiti Vam pisani odgovor u roku 15 dana od Vašeg prigovora.

Ako niste u mogućnosti ostvariti svoja prava izravno s trgovcem, putem pisanog prigovora, možete uputiti prijavu Državnom inspektoratu, Petračićeva 4, Zagreb.

"Osoba ima pravo na reklamaciju!"

Za mišljenje smo upitali ovlaštenog servisera Opela i Chevroleta koji nam je rekao: "Klijent ima pravo na reklamaciju. U ovom konkretnom slučaju, reklamira oštećenje kod ovlaštenog servisera nakon čega mi to fotografiramo i šaljemo u centralu ovisno gdje se nalazi. Primjerice u slučaju Opela, šaljemo u Budimpeštu i onda oni odlučuju što dalje. Mi kao ovlašteni serviser ne možemo ništa na svoju ruku. Mehaničko oštećenje ne ulazi u garanciju, kao ni ako je osoba imala sudar a oštećenje je popravila u neovlaštenog servisera."

Idi na 24sata

Komentari 3

  • gkzone 19.08.2012.

    imali smo sličan problem s hrđom, nama je rečeno da se radi o oštećenjima uzrokovanim posipom na cesti (dakle šljunak i sol) i da to nije pokriveno garancijom (kao to je mehaničko oštećenje) ne znam onda čemu garancija.

  • nina-zg 17.08.2012.

    Dobro došli u stvarnost.... s istim problemom sam se susrela prije otprilike 3 mj,točnije kada sam na svom limenom ljubimcu primijetila prve znakove prohrđavanja na 5. vratima ( auto je 2010 godište). Također su svi servisi obavljeni prema propisima iz ugovora, no ni to nije dovoljno. Na upit u salonu gdje je auto kupljen ( HYUNDAI , SLAVONSKA AVENIJA ), rečeno mi je da će mi biti omogućeno " farbanje i lakiranje" na što nisam pristala, već želim nova 5.vrata, na što HYUNDAI ne pristaje.... za sve imaju odgovor , naravno koji ide njima u korist.... bar znam da se više NIKADA neću vratiti k njima i kupiti auto marke HYUNDAI.....

Komentiraj...
Vidi sve komentare