To je to što me zanima!

Mislite da ste žrtva prevare jednog od mobilnih operatera?

Što napraviti kada mobilni operater ugovorom veže stariju osobu koja, prema mišljenju bližnjih, nije sposobna procijeniti elemente potpisivanja ugovora?
Vidi originalni članak

Pitanje: Prodajna djelatnica mobilnog operatera sklopila je dvogodišnji pretplatni ugovor s nagluhom i dementnom gospođom od 82 godine, koja uopće ne može koristiti mobitel zbog slabog sluha. Djelatnica je telefonski zamoljena da poništi ugovor, što ona obećava te za tri dana faksiramo zamolbu za raskid ugovora na savjet službe za korisnike. Račun za mobitel ipak stiže, a svi negiraju da su zamolbu za raskid dobili. Također kažu da sada više ništa ne mogu. Gdje su tu prava potrošača? Svjesno su naveli da zamolbu faksiramo preko centra mobilnog operatera gdje ne daju potvrdu o faksiranju, tako da nemate dokaza da ste zaista poslali. Što nam je činiti?

Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva

Prava korisnika usluga te zaštita potrošača u području telekomunikacija detaljnije su regulirana odredbama Zakona o elektroničkim komunikacijama (Narodne novine broj 73/08). Ukoliko ste raskinuli ugovor sukladno općim uvjetima poslovanja operatora te osporavate predmetne račune, potrebno je putem pisanog prigovora obratiti se operateru (najkasnije u roku 30 dana od dana dospijeća računa) s jasno opisanim razlogom prigovora.

Ukoliko niste zadovoljni rješenjem Vašeg prigovora u prvostupanjskom postupku postupite po uputi operatora i uložite reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije Vašeg operatora. Kontakte za sve operatore možete naći i na web stranici Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije.

U slučaju za Vas neprihvatljivog rješenja Povjerenstva operatora, možete u roku od 30 dana od zaprimanja odgovora Povjerenstva, podnijeti pisani zahtjev za rješavanje spora na adresu: Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM), PP 162, 10 000 Zagreb (ili Jurišićeva 13, 10 000 Zagreb).

Pitajte HAKOM!

U skladu s odredbama članka 11. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 172/03, 144/10 i 77/11), pisani zahtjev za pravo na pristup informacijama sadrži naziv i sjedište tijela javne vlasti kojem se zahtjev podnosi, ime i prezime i adresu fizičke osobe podnositelja zahtjeva te podatke koji su važni za prepoznavanje tražene informacije. Na HAKOM-ovim službenim internetskim stranicama možete pronaći obrazac zahtjeva za pristup informacijama koji je potrebno ispuniti i poslati elektroničkom poštom na pristup.informacijama@hakom.hr.

Možete postaviti pitanje HAKOM-u na njihovoj stranici pod rubrikom 'Pitajte nas'. Na pitanja iz svoje nadležnosti postavljena putem predmetne aplikacije, HAKOM odgovara u najkraćem mogućem vremenskom roku.

Idi na 24sata

Komentari 4

  • živjelakatastrofa 20.04.2012.

    Ja bi se rado založio za to da se svi prevareni korisnici udruga okupe pa da podignu kaznenu prijavu za prevaru ili sl jer elemenata sigurno ima i uz to odštetu za duševne boli i ostalo.

  • AndKc 20.04.2012.

    Mojoj baki se tako nešto dogodilo sa nekim dekama i parfemima. i čovjek je došao doma i uzeo novce. To su svi jedni lopovi!!!

  • zkovac89 20.04.2012.

    poštovana gospodo ti mobilni operateri su svi prevaranti i lopovi i ja imam problema sa tele 2 morao sam platiti za ukapčanje broja mobitela koji mi nikad mije ukopćan na sve molbe da mi se ukopća svi samo kažu da bude ali na žalost već je prošla godina dana ja platio ali broja nema LOPOVLUK

Komentiraj...
Vidi sve komentare