Ne mogu ništa govoriti o tome što se dogodilo i zašto jer ne znam iz prve ruke, mogu jedino izraziti sućut obiteljima mojih kolega i prijatelja, kaže nam kapetan Milo Sršen s Mljeta koji je prije nekoliko dana, nakon 43 godine navigacije, otišao u mirovinu. Posljednji brod kojim je naviga bio je upravo Lastovo.
Pitamo ga o njegovim iskustvima na tom brodu.
'Sitne korekcije imate svakodnevno'
- Lastovo je ispravan i siguran, po mojem dugogodišnjem iskustvu. To je bila mala korekcija koju su oni htjeli napraviti i dogodio se previd, nesmotrenost, ne znam kako bih to nazvao. Brod je dobro održavan i ima sve valjane dokumente. Sitne korekcije po brodu imate svakodnevno, kao da vam na vratima automobila ispadne guma pa je morate vratiti natrag, tako je i ovo. Zaista nemam nikakav interes nikoga braniti, u mirovini sam i slobodan reći što želim. Iskrcao sam se prije šest dana, i vjerujte mi, ovo je za mene veliki šok – govori kapetan Sršen.
U strašnoj tragediji stradao je vođa stroja iz Vinišća u okolici Trogira te dva mlada kormilara, jedan iz Solina, drugi iz Zadra.
Brod je na posljednjem remontu, onom redovnom, bio u listopadu prošle godine u remontnom brodogradilištu na Malom Lošinju te je uskoro trebao ponovno proći redoviti remont.
POGLEDAJTE VIDEO