To je to što me zanima!

Umirovljeni kapetan 'Lastova': 'To je bila mala korekcija kakvih ima stalno. Dogodio se previd'

Milo Sršen prije nekoliko dana otišao je u mirovinu, a svoj posljednji vijađ odradio je upravo na trajektu 'Lastovo'. U padu rampe na obali su stradala tri mornara, dok je četvrti teško ozljeđen i prebačen u riječku bolnicu
Vidi originalni članak

Ne mogu ništa govoriti o tome što se dogodilo i zašto jer ne znam iz prve ruke, mogu jedino izraziti sućut obiteljima mojih kolega i prijatelja, kaže nam kapetan Milo Sršen s Mljeta koji je prije nekoliko dana, nakon 43 godine navigacije, otišao u mirovinu. Posljednji brod kojim je naviga bio je upravo Lastovo.

Pitamo ga o njegovim iskustvima na tom brodu.

TROJE MRTVIH NA LOŠINJU Agencija koja istražuje nesreće pokrenula sigurnosnu istragu tragedije na Malom Lošinju...

'Sitne korekcije imate svakodnevno'

- Lastovo je ispravan i siguran, po mojem dugogodišnjem iskustvu. To je bila mala korekcija koju su oni htjeli napraviti i dogodio se previd, nesmotrenost, ne znam kako bih to nazvao. Brod je dobro održavan i ima sve valjane dokumente. Sitne korekcije po brodu imate svakodnevno, kao da vam na vratima automobila ispadne guma pa je morate vratiti natrag, tako je i ovo. Zaista nemam nikakav interes nikoga braniti, u mirovini sam i slobodan reći što želim. Iskrcao sam se prije šest dana, i vjerujte mi, ovo je za mene veliki šok – govori kapetan Sršen.

U strašnoj tragediji stradao je vođa stroja iz Vinišća u okolici Trogira te dva mlada kormilara, jedan iz Solina, drugi iz Zadra. 

Brod je na posljednjem remontu, onom redovnom, bio u listopadu prošle godine u remontnom brodogradilištu na Malom Lošinju te je uskoro trebao ponovno proći redoviti remont.

POGLEDAJTE VIDEO

Idi na 24sata

Komentari 60

  • kojiznam 14.08.2024.

    pa ne smije ni on rec sve istinito svako se boji za svoju glavu i kozu

  • emst123 13.08.2024.

    Bell_Amy @, ja se ne skrivam pod pseudonimima kao vi, tako se nikad u svojoj karijeri nisam libio reci sto mislim, i naravno da necu. Na brodovima sam proveo 22 god, od toga 13 god sam bio upravitelj stroja na jacim svjetskim kompanijama nego sto je Jadrolinija. Najvece VLCC tankere se nadzirao gradnju s svojim timom od 10 inspektora raznih nacionalnosti, Singaporcima, Koreancima, Njemcima, itd. Sve se to moze provjeriti veoma lako, ime i prezime sad znate pa uguglajte. Posaljite mi vas email pa cu vam poslati moj CV do danas, ako ste tehnicke struke, cisto sumnjam, mozemo diskutirati na kojem principu radi hydraulica.. Lp....Emil Stosic iz Zadra

  • bubaclex 12.08.2024.

    Prastara skalamerija koja je odavno trebala u rezalište.

Komentiraj...
Vidi sve komentare