To je to što me zanima!

Tomašević objavio: Evo gdje će graditi još tri mosta u Zagrebu

Istočni jarunski most bit će pješačko biciklistički, sa zapadne strane se planira jedan za automobile te još jedan kod Savske Opatovine
Vidi originalni članak

U GUP-u grada Zagreba su još od 1970-ih godina ucrtana nova tri mosta u zapadnom dijelu Zagreba na prostoru od Jadranskog do Jankomirskog mosta. Izmjene i dopune GUP-a, koje su od jučer do 12. srpnja u javnoj raspravi, zadržavaju sve postojeće prometne koridore te planirane mostove preko Save, objavili su u subotu iz Zagreba.

Na početku javne rasprave o izmjenama GUP-a, gradonačelnik Tomislav Tomašević u izjavi medijima najavio je kako je ovim izmjenama GUP-a predložena promjena karaktera “istočnog Jarunskog mosta” iz cestovnog u pješačko-biciklistički, s obzirom da je vrlo blizu Jadranskom mostu koji je cestovni i tramvajski most te imajući u vidu nemogućnost cestovnog spoja za most s južne strane.

IZGLASAT ĆE SE KRAJEM GODINE Tomaševićeve izmjene GUP- a: 'Neće biti prenamjena zelenih površina niti gradnji bez logike'

Iz Grada navode da se pješačko-biciklističkim mostom istočno od jezera Jarun povezuje sportske sadržaja Arene, Mladosti i RSC Jarun, te stanovnike gradskih naselja Laništa i Jaruna.

Za taj most je potrebno napraviti arhitektonsko-urbanistički natječaj tako da je uz rješavanje imovinsko-pravnih odnosa planirani rok izgradnje mosta kraj 2027. godine.

Dva mosta zapadno od Jaruna

Preostala dva cestovna mosta zapadnije od tog mosta su “zapadni Jarunski most” i “most u Savskoj Opatovini” te su oba nužna s obzirom na veličinu grada i njegov daljnji razvoj, a posebno imajući na umu ubrzanu stambenu izgradnju u gradskoj četvrti Stenjevec, kažu u Gradu.

Ukoliko se uzme u obzir postojeća gustoća naseljenosti u gradskim četvrtima Podsused Vrapče, Stenjevec i Trešnjevka jug, gradska uprava smatra da je prioritetnija izgradnja “zapadnog Jarunskog mosta” što je predmet i prometne studije koju je Grad Zagreb naručio. 

- Zapadni Jarunski most je namijenjen cestovnom i tramvajskom prijevozu uz pješake i bicikliste. Strateški je bitan za uspostavljanje tramvajske mreže do buduće Nacionalne dječje bolnice u Blatu, te kako bi značajno unaprijedio prometnu povezanost cijelog zapadnog dijela grada. Zapadni Jarunski most, s obzirom na provedeni arhitektonski natječaj i status imovinsko-pravnih odnosa, planiramo izgraditi i pustiti u promet do kraja 2028. godine - izjavio je gradonačelnik Tomašević.

Vezano uz “most u Savskoj Opatovini”, procjena je da će se zbog lošijeg statusa imovinsko-pravnih odnosa, potrebe arhitektonsko-urbanističkog natječaja i izgradnje spojnih cesta taj cestovni most moći izgraditi najranije 2031. godine.

Idi na 24sata

Komentari 16

  • WallY 29.06.2024.

    Jarunski most neće biti cestovni, već pješačko - biciklistički! Spajati će naselja Lanište i Jarun, u oba neselja živi starije stanovništvo. Koje ni sada ne pedalira, pa neće ni nakon što se most izgradi. Očekuje li se da biciklisti s Jaruna dođu biciklirati oko SC Arena? Ili će starci iz Lanište pješice po mostu ići šetati oko jezera? Nakon što su južni nasip uz Savu pretvorili u biciklističko trkalište i otjerali pješake!

  • 69bobo 29.06.2024.

    Onda Zagreb bude cijeli pješačka zona. Nemoj, molim te, ništa raditi. Uživaj u onom što si osvojio, a onda odmori, zaslužio si.

  • mlisac 29.06.2024.

    do izbora će se i metro graditi, Tomaševiću primi se trave i smeća i starudija od tramvaja i autobusa

Komentiraj...
Vidi sve komentare