To je to što me zanima!

Semafori na rotoru Remetinec se još prilagođavaju i usklađuju

Zagrebački Gradski ured za prostorno uređenje priopćio je u ponedjeljak da se prilagođavaju i sinkroniziraju semafori na rotoru Remetinec, puštenom jučer u promet
Vidi originalni članak

Europska praksa za ovako složene projekte zahtijeva vrijeme prilagodbe i podešavanja svih prometnih parametara u vremenu od 30 do 60 dana, istaknuto je u propćenju nakon što su u ponedjeljak ujutro zabilježene prometne gužve na rotoru Remetinec.

Pogledajte video:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

PRVI RADNI DAN - KRKLJANAC Video: Vozili smo se po rotoru, mnogi zapeli u krivim trakama

Radovi na rekonstrukciji rotora počeli su u kolovozu 2018. a u nedjelju je u promet puštena prva cjelina, koja obuhvaća cestovne prometnice na rekonstruiranom rotoru, izvedene tunelske podvožnjake i sve pristupne cestovne pravce iz Remetinečke ceste, Dubrovačke avenije, Jadranske avenije i Jadranskog mosta. Dovršetak druge uporabne cjeline, tramvajska pruga, pješačke i biciklističke staze te hortikulturno uređenje okoliša, planiran je do početka svibnja ove godine.

Iz Gradskog ureda naveli su danas da će se vrijeme do završetka radova, koji se očekuju u svibnju, iskoristit za podešavanja, prilagodbu i učenje svih sudionika u prometu Grada Zagreba.

VIDEO: OTVORILI ROTOR U ZAGREBU Ovako izgleda vožnja kroz novi rotor: 'Bit će sigurniji za sve...'

Također, najavili su da će za vrijeme najvećih prometnih gužvi, u jutarnjim i poslijepodnevnim satima, produljiti trajanje semafora za 34 posto, što znači da će za toliko produljti trajanje zelenog, ali i crvenog svjetla, te nastaviti pratiti kretanje prometa na tom području.

Objasnili su kako su se čekanja pojavila "kao rezultat promijenjene navike kretanja vozila zbog privremene regulacije prometa, ali i zbog toga što su vozači za lijeva skretanja koristili isključivo jedan, lijevi prometni trak, dok je dok desna prometna bila neiskorištena".

Idi na 24sata

Komentari 36

  • branec789 27.01.2020.

    Zašto povezivati ovaj rotor s bandićem, nije lovu europa dala na njegov brk. On se je nažalost samo tu zatekao❌❌❌❌❌

  • No.1 27.01.2020.

    Zagrebčanima koji se vole praviti najpametniji u prometu stavili tri semafora i pogubili se više ne znaju voziti.Trebate voziti svaki dan u drugom gradu,drugoj zemlji pa će te se naučiti voziti a ne samo napamet po uvijek istoj relaciji.

  • 27.01.2020.

    Stvarvarno su nam vrhunski stručnjaci na prometnom faxu. Čovjeku je odmah jasnije kada se sjeti da su to sve oni koji su pali prvu godinu na ETF-u ili FSB-u pa uglavnom otišli na promet da ipak bar neku diplomu imaju. Ovo ne valja ništa, bezveze su potrošeni naši novci i tko će sada odgovarati? Pa nitko naravno, kako to biva u ovoj zemlji. Lijepo im se govorilo i prije gradnje da tu nešto gadno ne štima, nitko ljude nije slušao pa sada imamo to što imamo. To silno mijenjenje traka u samom rotoru je teška debilana, pa tko je to projektirao i osmislio je teži kološar.

Komentiraj...
Vidi sve komentare