Danas je s kopnom spojen još jedan stup u moru Pelješkog mosta, i to onaj s južne strane poluotoka, javlja HRT.
Riječ je rasponskoj konstrukciji dugačkoj 52 metra i teškoj 508 tona. Njegovim postavljanjem na svojem je mjestu više od trećine cjelokupne konstrukcije. Postavljanje je trajalo svega dva sata, a preostalo je još precizno podešavanje i zavarivanje.
POGLEDAJTE VIDEO: Spektakularni prizori Pelješkog mosta iz zraka
Uz ovu, postavljena su još dva manja, 12 metara duga dijela rasponske konstrukcije. Cijela se gradnja odvija pod nadzorom vrsnih hrvatskih inženjera građevine, zaštite na radu i elektroinženjera.
- Na projektu je 20-tak hrvatskih inženjera od strane izvođača - inženjera građevine, inženjera zaštite na radu, elektroinženjera tako da kineski kolege koji dolaze iz jedne respektabilne i svjetske kompanije su na jedna dobar način prihvatili tu suradnju, naglašava Ivica Granić, dipl.ing.voditelj montaže čelične rasponske konstrukcije Pelješkog mosta.
Noćas se na sidrištu luke Ploče očekuje brod s novih 29 dijelova čelične konstrukcije mosta. A poslove podizanja svih dijelova konstrukcije vodi Hrvat.
Prvi putnici i vozila samim Pelješkim mostom od Komarne do Brijeste mogli bi prijeći već početkom naredne godine dok se kompletan projekt mosta sa pristupnim cestama, vijaduktima i tunelima planira dovršiti do ljeta 2022. Naime, u tijeku je izmjena projektne dokumentacije na čvoru Brijesta pa bi osobna vozila mostom mogla prelaziti pola godine prije dovršetka pristupnih cesta, na kojima radove izvode grčki Avax i austrijski Strabag.