To je to što me zanima!

'Kada kupujemo domaće, to je i ekološki jer manje zagađujemo'

Čelnik Meteor grupe, u čijem su sastavu Badel 1862, Labud te Vinoplod, kaže da je kupovanje onoga što se proizvodi u našim pogonima i na poljima izraz društvene odgovornosti, pa i domoljublja
Vidi originalni članak

Ove su okolnosti potvrdile da je očuvanje domaće proizvodnje i jačanje hrvatskog gospodarstva zaista strateški interes. Upravo takvo razmišljanje je i vodilo Meteor Grupu u inicijativama oporavka i revitalizacije domaće industrije. Naš primjer pokazuje da je to itekako moguće. Imali smo znanje i resurse s kojima smo u vrlo kratkom roku oporavili tvrtke koje su dugi niz godina bile u problemima, zagrebački Labud i Badel 1862, a isto ponavljamo i sa šibenskim Vinoplodom. Zahvaljujući tome danas u pogonima Labuda u Zagrebu i Meteora u Đakovu u tri smjene proizvodimo dezinfekcijska sredstva koja odlaze u bolnice, domove zdravlja, domove za starije i nemoćne, u trgovačke lance i proizvodne pogone, i pomažu u zaštiti svih onih koji su na prvoj liniji borbe s koronavirusom ili svojim radom osiguravaju da imamo sve što je potrebno za život i poslovanje u ovim uvjetima.

Govori nam to Darko Knez, predsjednik Uprave Meteor Grupe, koji se uključio u kampanju koju je pokrenula Styria Media Group 'Budite heroji koje Hrvatska treba'. Pridružujući se serijalu razgovora, koji vodimo s čelnicima najvećih kompanija u Hrvatskoj, kaže kako Hrvatska još uvijek ima proizvodne kompanije s dugom tradicijom, iako su, nažalost mnoge izgubljene. 

- To su kompanije bogatim znanjem i vrijednim brendovima koje treba čuvati, oporavljati i podržavati u interesu svih nas i našeg društva. Nažalost, nisu toga uvijek svi bili svjesni, ali sada je ova situacija i njima, slikovito rečeno, otvorila oči. Slažem se da je kupovina domaćih proizvoda, svega onoga što se proizvodi ovdje u našim, hrvatskim pogonima, na našim poljima, izraz društvene odgovornosti pa i domoljublja. To je uostalom i odraz ekološke osviještenosti jer kraći dobavni lanac rezultira i manjim zagađenjem okoliša. A naši  hrvatski proizvodi ravnopravni su s vodećim svjetskim brendovima, često i kvalitetniji, samo nemaju tako snažnu promociju - kaže naš sugovornik. 

Nastavlja kako svaka kriza donosi mnogo negativnih stvari, ali i neke pozitivne ishode. Uvjeren je da ćemo iz korona krize, koja je potaknula recesiju, rezultirati time da se potrošači okrenu domaćim, lokalnim proizvodima. Također, nada se kako će se i unutar poslovnog sektora ojačati suradnja s domaćim dobavljačima.  

- O važnosti komunikacije s potrošačima i promocije ne treba uopće raspravljati, a mi mislimo da je komunikacija još važnija u ovakvim kriznim okolnostima. Mi smo zato sada pojačali naše aktivnosti na tom području. Želimo da naši sugrađani, naši partneri, naši zaposlenici i drugi, znaju što i kako radimo u ovim teškim vremenima. Borimo se zajedno s njima, pomažemo zajednici, čuvamo radna mjesta, štitimo naše zaposlenike i pomažemo našim proizvodima u zaštiti svih drugih, i na radim mjestima i u domovima - kaže Knez.

 - Još jedna od dobrih posljedica ove krize je i povratak povjerenja u medije. Sada opet vidimo koliko je važno imati provjerenu i pouzdanu informaciju i zato se u većoj mjeri vraćamo medijima. Društvene mreže i nove komunikacijske platforme su korisne i bitno nam olakšavaju poslovanje i život, ali donose i niz izazova i još nemaju pravi odgovor na plasmane lažnih vijesti, dezinformacije i manipulacije. Nama su hrvatski mediji partneri i nemamo dvojbi treba li ih čuvati i podržavati. Odgovor je jasan i našu podršku imaju - poručuje Knez.

 

Idi na 24sata

Komentari 93

  • vilim1234 08.07.2023.

    Domoljublje je da vices ,slava Ukrajini,kupis plin po 1cent onda ga prodas onima koji nisu domoljubi po 100 Eura,jos te onda AP daje za primjer drugima kakvi moraju biti i neka se ugledaju na takve,

  • 02.04.2023.

    Neka i direktori budu domoljubni i snje cijene i svoje dividende u domaćoj industriji. Dok Martina Dalic grabi milijune kiseli krastavac podravke je 50% skuplji od talijanskog ili njemackog.

  • prasejedno 22.05.2022.

    Sad kad ste sjebali sve dobro je i domaće.

Komentiraj...
Vidi sve komentare