Iako je najavljivano za 2. studenog, remetinečki rotor, zbog radova na rekonstrukciji, zatvara se za sav promet tek od 30. studenog i neće se otvoriti sve do siječnja 2020. godine, javlja N1, koji doznaje kako je u tijeku i projektiranje Jarunskog mosta.
- Uvjeti projektne dokumentacije i tehnologija građenja uvjetuju potpuno zatvaranje rotora za promet. Privremenom regulacijom promet će biti prebačen na izgrađene privremene prometnice, izvodit će se radovi izgradnje dva tunela u smjeru istok-zapad, rekonstrukcija i dogradnja postojećeg rotora s prilaznim prometnicama - naveo je za N1 pročelnik Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet Dinko Bilić.
Rekonstrukcijom remetinečkog rotora u Zagrebu izgradit će se dva podvožnjaka - na Jadranskoj aveniji i Aveniji Dubrovnik, iznad kojih će voziti tramvaji, a planirano je proširenje prilaznih rampi na kružnom toku dok će istočna strana rotora dobiti nadvožnjak većeg raspona te će biti postavljeni i semafori.
Zagrebu prijeti prometni kolaps?
Što se tiče alternativnih pravaca, privremene prometnice kojima će se voziti kada se zatvori rotor su iz smjera Karlovca prema gradu Riječkom cestom, a sa Savske ulice prema Karlovcu i Areni ići će se novom cestom koja će biti uz nasip dok će u smjeru prema Velesajmu i od Velesajma biti nova cesta uz samu Dubrovačku aveniju.
- U tijeku je izgradnja privremenih prometnica te će do 30. studenog 2018. godine, kada će se pothodnik zatvoriti i za pješake i bicikliste, biti izgrađen i privremeni semaforizirani prijelaz Avenije Dubrovnik za pješake i bicikliste na križanju s Ulicom Mate Parlova - navodi Bilić.
S obzirom da rotorom prolazi više od 100.000 automobila na dan, mnogi prognoziraju, bez obzira na privremene prometnice i alternativne pravce, da Zagrebu prijeti prometni kolaps.
Dobili su lokacijsku dozvolu Jarunski most
Bili će dotakao i Jarunskog mosta za koji je rekao da je ishođena lokacijska dozvola, te je izrađen parcelacijski elaborat.
- Nakon što se riješe imovinsko-pravni poslovi, bit će pokrenuta izrada glavnog i izvedbenog projekta mosta. Preduvjet za početak izgradnje mosta je ishođenje građevinske dozvole i osiguranje financijskih sredstava za građenje - kazao je Bilić za N1.