Hrvatska brodogradnja Trogir je izgradila za brodogradilište Arctech Helsinki Shipyard (part of United Shipbuilding Corporation) 167 m dug pramčani dio za ledolomac koja će se sastaviti u Finskoj.
Pramčani dio nosivosti je 44,000 metričkih tona, a ukrcan je na brod za prijevoz velikih i teških tereta i krenuo s trogirskih navoza na osamnaestodnevno putovanje ka Finskoj.
"Gradnja ovog broda bila jako zahtjevna čemu svjedoči i činjenica da je ovo prvi brod ove namjene u svijetu. Složenost se odnosi na tehničke karakteristike koje je bilo potrebno zadovoljiti u skladu sa zahtjevima klase leda ARC 7 što podrazumijeva prijevoz tereta i plovidbu u najtežim polarnim uvjetima. Razlika u izgradnji u odnosu na druge vrste brodova ogleda se u korištenju i ugradnji čvršćeg i debljeg materijala, naročito u pramčanom dijelu trupa koji zbog leda i niskih temperatura do -50°C mora biti građen prema specijalnim uvjetima i primjenom posebnih tehnologija" – poručili su iz Brodotrogira.
U Finskoj hrvatski pramac će se spojiti tamo građenim s krmenim dijelom, pa će ukupna duljina arktičkog tankera iznositi 230 metara.